مرجع خبری پرسپولیس : مهدى شيرى  هافبكى است كه مى خواهد فصل بعد را در شرايط ايده آل ترى نسبت به گذشته داشته باشد.

گفت و گو با وى را بخوانيد:


• مثل اينكه به تازگى از سفر بازگشته اى؟

– براى استراحت چند روزى به تركيه رفته بودم كه اين سفر به پايان رسيده و در حال حاضر در شيراز هستم. چيزى به شروع تمرينات باقى نمانده و كم كم بايد خودمان را براى يك استارت قوى آماده كنيم.


• از شرايط فعلى خودت بگو!
– خدا را شكر همه چيز خوب است. در مدت تعطيلات هم از تمرين غافل نبودم و در شرايط بدنى مناسبى قرار دارم. از نظر روحى نيز كم كم آماده مى شوم تا بتوانم خودم را براى يك فصل ويژه آماده كنم.

 


• پرسپوليس مثل ساير تيم ها برنامه ويژه اى براى فصل آينده در دستور كار خود دارد. اردوهايى را كه قرار است پشت سر بگذاريد چقدر مفيد مى دانى؟

– خوشبختانه اين فصل تيم قرار است با برنامه اى اصولى و كاملا حساب شده كار خود را آغاز كند. همانطور كه مى دانيد اول قرار است به اردبيل برويم تا برنامه بدنسازى مان را در اين شهر آغاز كنيم. با توجه به موقعيت جغرافيايى خوب اين شهر و ارتفاع خوب آن، مطمئنا تيم بدنسازى كامل و خوبى را پشت سر خواهد گذاشت و به اميد خدا بدنهايمان را براى يك فصل پر كار و البته پر بار آماده مى كنيم. بعد از آن هم سفر آلمان را در پيش رو داريم. در مجموع فكر مى كنيم تمام اين برنامه ريزى ها و اردوهايى كه قرار است پشت سر بگذاريم به ما كمك مى كند يك شروع ايده آل داشته باشيم و با آمادگى صددرصد روى خط استارت قرار بگيريم.


• با اين تفاسير چقدر به موفقيت تيم در ۳ جامى كه در مقابل خود مى بينيد، اميدوارى؟

– همه ما با يك هدف فصل آينده را آغاز مى كنيم و آن هم كسب موفقيت كامل در ليگ برتر، جام حذفى و ليگ قهرمانان آسياست. ما بايد ضمن دفاع از عنوان قهرمانى مان در جام حذفى، براى قهرمانى در ليگ برتر و حضور پر فروغ در بازى هاى آسيايى، آماده شويم. با توجه به اين مساله، قطعا همه ما با اين انگيزه و ديد كارمان را آغاز مى كنيم كه در هر ۳ جام سربلند باشيم و بتوانيم بيشترين موفقيت ها را به دست آوريم.


• از نقل و انتقالاتى كه براى پرسپوليس انجام شده كه مطلع هستى؟
– بله، خدا را شكر باشگاه از نظر حضور موفق در نقل و انتقالات سربلند بوده و توانسته مهره هاى خوبى را از بين بازيكنان جذب كند تا در كنار نفرات فصل قبل يك تيم خوب را تشكيل دهيم. نياز پرسپوليس در اين مقطع جذب مهره هاى خوب و با تجربه بود كه خوشبختانه بازيكنان بزرگ و مستعدى جذب شده اند تا بتوانيم در طول فصل از حضور آنها نهايت استفاده را ببريم.


• خط هافبك پرسپوليس در فصل آتى، يكى از پر ترافيك ترين خطوط تيم است. اين مساله را چطور ارزيابى مى كنى؟
– اگر به جاى واژه پر ترافيك از لفظ پرقدرت استفاده كنيم، خيلى بهتر است. به هر حال اين مساله را بايد به فال نيك گرفت كه مهره هاى خوب و بزرگى براى خط ميانى جذب شده اند تا قدرت تيم در اين منطقه دو چندان شود.


• با اين وجود، رقابت نفرات فصل قبل و نفرات جديد در خط ميانى نيز بيشتر از قبل خواهد شد؟

– صددرصد همين طور است كه مى گوييد. اين رقابت بزرگ ترين كمك را به تيم و مجموعه پرسپوليس خواهد كرد تا بتوانيم تيم پر قدرتى را روانه ميدان كنيم. به اعتقاد من بايد اين مساله را به فال نيك بگيريم.


• با اين تفاسير، تك تك نفرات شيرى بايد با برنامه ويژه اى آماده رقابت شوند؟

– تا بوده همين بوده! شيرينى كار همين جاست كه بايد براى بودن و حضور داشتن با تمام وجود جنگيد و تلاش كرد. من هم از اين قاعده مستثنى نيستم و از اين موضوع استقبال مى كنم و تمام تلاشم بر اين است كه با سعى و تلاش بيشتر بتوانم جايگاه خوبى را در تركيب پرسپوليس براى فصل آينده داشته باشم.


• تجربه متفاوتى كه فصل قبل در پرسپوليس داشتى؛ چقدر به تحقق اين مساله كمك مى كند؟
– فصلى كه من به عنوان اولين تجربه در پرسپوليس پشت سر گذاشتم، فصل خوب و تجربه گرانبهايى براى من به حساب مى آمد. شايد اول فصل تا اواسط كار پشت خط ماندم و فرصت زيادى به من نرسيد ولى حالا ديگر شرايط فرق مى كند. هم على دايى و ساير اعضاى كادر فنى، من و فوتبالم را به خوبى شناخته اند و هم اينكه من مى دانم پرسپوليس از من چه مى خواهد و چطور بايد در خدمت تيم باشم. تمام تلاش من اين است كه در فصل آينده بتوانم جزو نيروها و بازيكنان موثر پرسپوليس باشم. امسال از اول فصل تلاشم را مى كنم تا بتوانم بازيكن فيكس تيم در تركيب پرسپوليس شوم.


• ناگفته پيداست انگيزه امسال پرسپوليس، با سال هاى قبل متفاوت است. اينطور نيست؟!
– هدف همه مجموعه كسب بهترين نتايج ممكن است. با يارگيرى خوب و برنامه حساب شده اى كه داريم و از همه اينها مهمتر انگيزه ويژه اى كه بين همه اعضاى مجموعه وجود دارد، اين نويد را به همه هوادارانمان مى دهم كه قدرت واقعى پرسپوليس را مى توانند امسال در هر ۳ جام از مجموعه ببينند و در انتظار فصلى رويايى براى تيم محبوب خود باشند. مطمئن باشيد نگاه و هدف امسال پرسپوليس ويژه است.


• يعنى چه هدف ويژه اى؟
– ما جدا از مساله حضور موفق در ليگ برتر و جام حذفى، به آسيا چشم دوخته ايم و ديدمان از سطح ايران فراتر رفته است و مى خواهيم قدرت مان را در سطح آسيا به نمايش بگذاريم. مساله اى كه با حضور كادر فنى خوب، مديريت كار بلد، بازيكنان خوب و با تجربه و به اضافه همه اين مسائل، هواداران خونگرم و پر شورى كه داريم دور از دسترس نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)