مرجع خبری پرسپولیس : مهدى شيرى يك دوره خيلى بد را در استقلال گذرانده و در پرسپوليس هم تاكنون روزگار چندان خوشى ندارد. هرچند كه فعلاً در پرسپوليس نيمكت نشين است و شايد خيلى ها فكر مى كردند مصاحبه هاى جنجالى از شيرى منتشر شود اما خودش مدعى است هيچ اعتراضى ندارد و اگر اين روند تا آخر فصل هم طول بكشد، اعتراضى نخواهد داشت چرا كه عاشق پرسپوليس است و به عشق هواداران اين تيم بازى مى كند.
گفت و گو با وى را در ذيل بخوانيد
:
اردوى امارات چطور بود؟
اردوى بدى نبود. فكر مى كنم اماراتى ها به چيزى كه مى خواستند رسيدند. بازى هايى كه انجام داديم خوب نبود چون از نظر آب و هوايى مشكل داشتيم و نتوانستيم كارى كه مربى مى خواهد را انجام دهيم اما در اين تورنمنت بچه ها به هم نزديكتر شدند و هماهنگى بيشترى در تيم ايجاد شد. چون ما اول فصل بازى هاى تداركاتى نداشتيم ،اين اردو كمك كرد تا بچه ها از نظر فنى به هم نزديكتر شوند.


عملكرد خودت در اين اردو چطور بود؟
در بازى اول نيمه دوم به ميدان رفتم چون دير رسيدم و مشكل ويزا داشتم و در اواخر بازى نمى دانم داور چرا و روى چه حسابى مرا اخراج كرد. من اعتراض كوچكى كردم و داور به من كارت قرمز داد و بازى دوم محروم شدم. در بازى با الاهلى هم ۹۰ دقيقه بازى كردم كه عملكردم بد نبود و مربيان راضى بودند.


فكر مى كنى چه زمانى در تركيب اصلى تيم قرار بگيرى؟
نمى دانم، اين نظر كادر فنى است. من تمام تلاشم را كردم و تمرينات خوبى انجام دادم و در بازى هاى تداركاتى امارات هم زحمت خودم را كشيدم و نمى دانم مربى راضى است يا نه. بايد ببينيم در بازى هاى بعدى تغييرى در تركيب ايجاد مى كند يا نه. اگر تغييرى در تركيب ايجاد نكند منتظر فرصت مى مانم.
نمى ترسى به سرنوشتى كه در استقلال داشتى دچار شوى؟


نه، شرايط خيلى متفاوت تر از آن زمان است. در آنجا من هفت، هشت بازى اول را بازى كردم و بعد از آن جرياناتى پيش آمد اما الان شرايط فرق مى كند. مربى دير به تيم ملحق شده و يك مقدار شرايط تاكتيكى تيم باعث شده در تركيب تيم نباشم اما اگر از من استفاده شود توانايى هايم را نشان مى دهم.
بازى با ذوب آهن را چطور پيش بينى مى كنى؟
ذوب آهن تيم خوبى است و يكى، دو سالى كه بازيكنانش كنار هم بازى مى كنند و با هم هماهنگ هستند و تيم منسجمى دارند. ما كار سختى داريم اما بهترين بخش اردوى دوبى اين بود كه با شرايط خوبى جلوى ذوب آهن حاضر خواهيم شد. در امارات شرايط سخت آب و هوايى را تجربه كرديم و اين به ما كمك مى كند و مى توانيم شرايط سخت اصفهان را كنترل كنيم تا ۳ امتياز بازى را بگيريم.
آينده پرسپوليس را در ليگ نهم چطور مى بينى؟
ما روز به روز شرايطمان بهتر مى شود و كار فنى بهترى ارائه مى كنيم. تا الان هم از نظر امتيازگيرى عملكرد خوبى داشته ايم. ما دنبال سهميه آسيا و كسب عنوان قهرمانى هستيم اما اول بايد به هدف هاى نزديك برسيم. يعنى اول بايد قهرمان نيم فصل شده و بعد قهرمانى را به دست آوريم.
كار كرانچار را چطور ارزيابى مى كنى؟
ايشان در كار تمرينى و فنى عملكرد خوبى دارند و تمريناتى كه برگزار مى كنند روى اصول و آناليز حريفان است. از نظر روحى و روانى در امارات شرايط خوبى نداشتيم اما آن چيزى كه كرانچار از بچه ها مى خواست را تا حدودى انجام داديم. ايشان از نظر روحى به بچه ها نزديك شده اند و در اردوى امارات هم زياد سختگيرى نكردند. به نظر من كرانچار نياز به زمان دارد تا برنامه هايش را پياده كند. به نظر من ايشان مى تواند به پرسپوليس كمك كند.
تا چه زمانى نيمكت نشينى را تحمل مى كنى؟
تا آخر فصل.
يعنى تا آخر فصل هم به تو بازى نرسد صدايت درنمى آيد؟
نه، براى چه بايد صدايم درآيد؟
به هر حال بازيكن دوست دارد بازى كند نه اينكه روى نيمكت بنشيند.
من تلاشم را مى كنم. مهمترين چيز قهرمانى پرسپوليس است و اگر نيمكت نشينى من به اين مسأله كمك مى كند اعتراضى ندارم. من پرسپوليس را دوست دارم و به عشق هواداران به اين تيم آمده ام. وقتى در استقلال بودم هم محبت پرسپوليسى ها به من بيشتر بود. تا آخر فصل هم نيمكت نشين باشم، اعتراض نمى كنم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)