مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت : ما در گرماى خاص شهر آبادان هم بايد به مصاف اين تيم برويم هم با گرماى اين شهر بجنگيم.


• برابر سایپا برد شيرينى كسب كرديد، اينطور نيست؟
– صد در صد همين طور است كه مى گوييد. خدا را شكر بعد از باخت برابر صبا توانستيم جبران مافات كرده و با يك بازى خوب و با برنامه حريفان را از پيش رو برداريم و هر ۳ امتياز اين ديدار را به دست آوريم. پيروزى كه براى ما خيلى مهم و حياتى بود.

 

• اما به نظر مى رسد اين بازى با وجود ۳ گلى كه رد و بدل شد روح نداشت.
– شايد علت اصلى اين مساله سكوهاى خالى استاديوم آزادى بود كه بدجورى توى ذوق مى زد. براى پرسپوليس كه به حضور هوادارانش عادت دارد، اين مساله به نوعى خلاء ويژه اى بود اما شايد اگر هواداران بودند برد ما در خانه شيرين تر مى شد اما مهم ۳ امتياز بود كه خوشبختانه گرفتيم.

 

• روند حركتى و فنى سايپا را در اين بازى چطور ارزيابى مى كنى؟
– به نظر من سايپا به نسبت ۲ بازى اول خود در اين فصل كمى ضعيف تر شده بود. ما ۲ هفته قبل براى آناليز بازى صبا، فيلم بازى صبا و سايپا را مرور كرده بوديم و اين هفته هم فيلم بازى اين تيم مقابل صنعت نفت را. با اين تفاسير، همه ما منتظر سايپايى قوى تر و پر قدرت تر بوديم. البته بعد از گل دوم فشار حريف زياد شد كه اين مساله كاملاً طبيعى بود اما در مجموع به نظر من سايپا تيم هميشگى اش نبود.

 

• در مورد بازگشت دوباره ات به تركيب پرسپوليس صبحت مى كنى؟
– هفته قبل در مصاحبه هايم گفته بودم بازگشتم به ميادين زياد طول نمى كشد. به هرحال پس از اينكه در بازى با صبا نيمكت نشين بودم، در اين بازى كادر فنى از من خواست به زمين بروم و من هم با تمام توانم در زمين براى پرسپوليس حضور پيدا كردم.

 

• در اين بازى ۲ وظيفه متفاوت را داشتى. در مورد اين مساله بيشتر توضيح مى دهى؟
– در درجه اول كادر فنى از من خواسته بود در بازيسازى شركت كنم و به نوعى در ميانه زمين نقش پخش  كننده توپ را داشته باشم و بعد از آن دستورات دفاعى داشتم اما بعد از اينكه۲ گل از حريف پيش افتاديم، على دايى شرح وظايف مرا دفاعى تر كرد و از من خواست در پست  هافبك دفاعى بازى كنم.

 

• از عملكرد خودت راضى بودى؟
– اين سوال را بهتر است از كادر فنى بپرسيد. من تمام تلاشم را كردم كه وظايف و برنامه هايى را كه كادر فنى از من خواسته به نحو احسن اجرا كنم و اميدوارم در اين راستا توانسته باشم نظر مثبت كادر فنى را به خودم جلب كنم.

 

• حالا نوبتى هم باشد، نوبت بازى با صنعت نفت است؛دیاری که بدون تماشاگر خواهد بود
– بر عكس بازى سايپا، كه نبود و غيبت تماشاگران و هواداران به ضرر ما بود در اين بازى فكر مى كنم با توجه به اينكه نفت ميزبان است، اين مساله به نفع ما تمام شود. از آن گذشته اين بازى براى ما يك ديدار ويژه و ۶ امتيازى است چرا كه نفت در حال حاضر صدرنشين است و ما در گرماى خاص شهر آبادان هم بايد به مصاف اين تيم برويم هم با گرماى اين شهر بجنگيم. با اين وجود شك نكنيد كه تمام تلاشمان را به كار مى گيريم تا دست پر زمين را ترك كنيم.

 

• اين يعنى بايد منتظر سومين برد پرسپوليس باشيم؟
– صد در صد خوشبختانه تيم ما با پيروزى كه در برابر سايپا كسب كرد از نظر روحى و روانى در شرايط بسيار خوب و فوق العاده اى به سر مى برد و همين مساله به ما كمك مى كند كه پيروزى و برد ديگرى را به دست آوريم.

 

• مثل بازى با سايپا فيكس هستى؟
– هنوز چيزى معلوم نيست و بستگى به نظر كادر فنى دارد. به هرحال خودم كه از نظر فنى و روحى در شرايط ايده آلى هستم و اگر كادر فنى دوباره به من اعتماد كند، مطمئن باشيد تمام تلاشم را به كار مى گيرم تا وظايفم را به نحو احسن اجرا كنم و براى پيروزى تيم محبوبم بجنگم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)