مرجع خبری پرسپولیس : مهدى شيرى كه در بازى اول به عنوان يار جانشين به ميدان آمد و به عقيده خودش در اين دقايق كوتاه نتوانسته شايستگى هايش را نشان دهد. شيرى اميدوار است كه بتواند در پرسپوليس به طور ثابت بازى كند. گفت وگوى ما را با او بخوانيد:
بازى با مس كرمان چطور بود؟
بازى بسيار خوبى بود. هدف ما گرفتن ۳ امتياز در بازى اول بود و در اين راه هم تلاش كرديم اما روى چند اشتباه گل دريافت كرديم بازيكنان ما كمى بى تجربه هستند و در اين بازى ديديد كه تيم ما ۳ بار جلو افتاد اما باز هم گل تساوى را خورديم. فكر مى كنم چند هفته طول مى كشد بازيكنان به هماهنگى كامل برسند.


فكر مى كنى اين يك امتياز براى پرسپوليس خوبى بود؟
با توجه به شرايطى كه تيم ما داشت و از ساير تيم ها تمريناتمان را ديرتر شروع كرديم، همين يك امتيازى در خانه حريف بد نبود. تيم ما بعد از فصل نقل و انتقالات كمى وارد حاشيه شد و در اين بازى هم چند بازيكن مصدوم داشتيم كه اين مسائل باعث شد تيم ما نتواند پتانسيل واقعى خود را نشان دهد.


تكرار پنالتى به نظر تو صحيح بود؟
صد در صد درست بود، زمان زدن ضربه پنالتى گلر حريف از روى خط دروازه جلوتر آمده بود، حركت دروازه بان فقط روى خط دروازه مجاز است. به عقيده من تمام داوران بايد به طور كامل مقررات را رعايت كنند.


با اينكه همه از تو به عنوان بازيكن ثابت ياد مى كردند، در اين بازى به عنوان يار جانشين به ميدان آمدى. چرا؟
اين نظر كادر فنى بود كه من روى نيمكت بنشينم. حتماً تاكتيك خاصى داشتند وگرنه من در تمرينات هم جزو بازيكنان اصلى بودم. قطعاً تلاش مى كنم كه با تمرينات سخت به تركيب ثابت برسم. مى خواهم به هدفى كه براى بازى كردن در پرسپوليس داشتم برسم.
نظرت در مورد عملكرد كرانچار چيست؟

او مربى بسيار خوبى است. كرانچار با حضورش توانست انگيزه جديدى را در تيم ايجاد كند. مدت زيادى نيست كه او به عنوان سرمربى انتخاب شده است. تمرينات ما زير نظر ايشان به صورت حرفه اى انجام مى شود و با يك بازى نمى توان در مورد عملكرد او تصميم گرفت. او در دوران بازيگرى اش بازيكن باهوشى بوده است و فكر مى كنم يكى از بهترين مربيانى است كه تا به حال به ايران آمده است.
نظرت در مورد بازى با استقلال اهواز آن هم بدون تماشاگر چيست؟
استقلال اهواز امسال با آمدن عزيزى تيم خوبى دارد. ما كار سختى پيش رو خواهيم داشت. متأسفانه با اين كه اين بازى در تهران برگزار مى شود و ما ميزبان هستيم اما از حضور تماشاگران بى بهره خواهيم بود. اى كاش تماشاگرانمان حضور داشتند و شاهد پيروزى ما در اولين ديدار خانگى بودند. حالا هم اميدوارم در خانه پيروزى ما را جشن بگيرند.
در دقايقى كه در زمين بودى به نظر خودت خوب بازى كردى؟
به هر حال من فصل گذشته مصدوم بودم و بعد از مدت ها بازى مى كردم، براى دقايق كوتاه به نظرم بد بازى نكردم اما اگر بيشتر زمان داشتيم بهتر بازى مى كردم. اميدوارم در بازى هاى بعدى با اعتماد كادر فنى بهتر بازى كنم.
در گفت و گوهايى ديديم كه گفتى جاى كريمى را در پرسپوليس پر مى كنى، واقعاً اينطور است؟
على كريمى بازيكن بزرگى است. شايد از نظر فنى بتوانم جاى او را پر كنم اما از نظر محبوبيت كسى نمى تواند جاى او را بگيرد. به هر حال اميدوارم جايگزين خوبى براى او باشم تا كسى جاى خالى او را حس نكند.
در ليست تيم ملى نبودى، فكر مى كنى چه زمانى به تيم ملى دعوت شوى؟
اين بار انتظار نداشتم كه دعوتم كنند زيرا مدتهاست بازى نكردم. از اين پس سعى مى كنم آنقدر خوب باشم كه قطبى را مجبور كنم مرا به تيم ملى دعوت كند. پوشيدن پيراهن تيم ملى براى هر بازيكنى افتخار بزرگى است كه من هم از اين قاعده مستثنى نيستم.
پرسپوليس امسال مدعى قهرمانى خواهد بود؟
صد در صد. تيم ما در يكى از جام ها موفق مى شود. هدفمان را قهرمانى در ليگ برتر قرار داديم و در اين راه همه مجموعه پرسپوليس تلاش خواهند كرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)