مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در بحث آلودگ هوای تهران تابع تصمیمات استانداری تهران و نهادهای مربوطه هستیم.

سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر و اعلام برنامه‌های عقب مانده اظهارداشت: امروز برنامه ادامه مسابقات را تا آخر وقت اعلام خواهیم کرد و قرار است تا نیم فصل برنامه را در اختیار تیم‌ها قرار بدهیم.

وی افزود: تا نیم فصل اگر مشکلی ایجاد نشود تمام بازی‌ها یکسان خواهد شد و در خصوص پرسپولیس نیز طی همین هفته بازی‌های این تیم با سایر تیم‌ها برابر خواهد شد تا جدول از این حالت خارج شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تعطیلی احتمالی لیگ برتر به دلیل آلودگی هوا اظهارداشت: همیشه آلودگی هوا وجود داشته و کاری هم نمی‌توان کرد. ما با همین شرایط پیش می‌رویم و منتظر تصمیم استانداری هستیم و مثل ماجرای کرونا تابع تصمیمات این نهاد خواهیم بود.

مهدی در ارتباط با ادامه مسابقات لیگ برتر در نیم فصل دوم نیز عنوان کرد: ما در ادامه مسابقات اردوهای تیم ملی را داریم و برنامه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا و البته ماه رمضان و جام حذفی که شرایط سختی برای برنامه‌ریزی رقم خواهد زد. به هر شکل ممکن امیدواریم که تا همان تیر ماه مسابقات لیگ تمام شود و مشکلی بوجود نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار است زودتر از سال‌های قبل برگزار شود یا خیر، گفت: تاریخ پیشنهادی ما و قطری‌ها همان مرداد ماه است اما چند کشور دیگر تاریخ جدید و زودتری را اعلام کرده‌اند. باید منتظر بمانیم و تکلیف لیگ قهرمانان را مشاهده کنیم و بعد از برنامه را اعلام کنیم. متاسفانه هنوز تاریخ را اعلام نکرده‌اند تا ما هم از بلاتکلیفی خارج شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)