پرسپولیس نیوز: سرپرست سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: تغییری در برنامه‌های ما ایجاد نشده است و دیدار پرسپولیس و فولاد در زمان تعیین شده، برگزار می‌شود.

سهیل مهدی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: وقتی یک بازی به ۹۰ دقیقه پایانی برسد یا قطع شود و یا حتی شروع نشود تمامی گزارش‌ها و موارد مستندات تقدیم کمیته انضباطی می‌شود. اعضای فدراسیون از این پس در رابطه با تک تک بازی‌ها حتی دیدارهایی که به سرانجام هم رسیده تصمیم‌گیری و اعلام رای می‌کنند.

وی افزود: طبق برنامه‌ای که تا این لحظه داشتیم تغییری ایجاد نشده و دیدار فولاد و پرسپولیس برگزار می‌شود. همچنین بحث مدیریت رعایت بهداشت همچنان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر یادآور شد: درخصوص دو دیدار فولاد منتظریم تا اعضای قضایی توسط کمیته انضباطی اعلام نظر کنند و پس از آن منوط به تصمیم آنان با توجه به فشردگی مسابقات در هفته‌های آخر زودتر مساعدت کنند تا این آراء به دست ما برسد و هر چه زودتر در خلال برنامه‌های خود در این زمینه ورود کنیم.

وی درباره دیدارهای معوقه گفت: طبق قانون دو هفته آخر هفته‌های همزمان در مسابقات لیگ برتر است و باید قبل از هفته بیست و هشتم تمام این دیدارهای معوقه را به سرانجام برسانیم تا با شرایط مساوی در دو هفته آخر تیم‌ها وارد این رقابت‌ها شوند.

مهدی یادآور شد: با توجه به فشردگی مسابقات لیگ، پایان این رقابت‌ها به شروع ایام محرم وصل می‌شود. اگر جشن قهرمانی قبل از آن باشد کمیته فرهنگی و روابط عمومی ما مثل هر سال برنامه خود را خواهند داشت اما به احتمال زیاد به محرم می‌رسیم و بنا به احترامی که برای این ایام داریم جشن قهرمانی تحت الشعاع این امر قرار می‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)