مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان پرسپولیس بعد از بازگشت از اردوی کیش امروز به استراحت می پردازند و از فردا مجددا تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

 

مهدی شیری در خصوص شرایط بازی اظهارداشت: فشار تمرینات در اردوی کیش بسیار زیاد بود ما بعد از بازی مقابل شهرداری 4، 5 روزی استراحت کرده بودیم و بدنهایمان به بدنسازی احتیاج داشت.

 

او در ادامه افزود: مرور کارهای تاکتیکی و برطرف کردن نقاط ضعف از جمله مهمترین برنامه‌هایی بود که مربیان برای ما در نظر گرفته بودند و به هماهنگی خوبی در این اردو رسیدیم.

 

 

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص حساسیت بازی با ملوان گفت: ملوان هم مثل سایر تیمها است و ما به فکر کسب 3 امتیاز هستیم چراکه برای رسیدن به قهرمانی به تمامی امتیازهای پیش از فصل احتیاج داریم.

 

 

وی در ادامه اظهارداشت: 5 بازی پشت سر هم در خانه برگزار خواهیم کرد و اگر اسیر حاشیه نشویم 3 امتیاز را به جمع اندوخته‌های خود اضافه می‌کنیم و با خیال راحت تری لیگ را دنبال خواهیم کرد.

 

شیری در پایان خاطرنشان کرد: بازی ایران و برزیل یک اتفاق جالب در فوتبال ایران است. امیدوارم که ملی‌پوشان ما بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشند و این بازی باعث شود تا فوتبال ما با تیمهای مطرح بازی کند. نمی‌دانم چرا خیلی آرزوی بازی در این دیدار را دارند اما همچنان آرزوی بزرگی نیست به شخصه آرزو ندارم که در این بازی به میدان بروم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)