مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس تهران که شکست سنگینی را مقابل تیم سپاهان اصفهان متحمل شد فردا باید به مصاف تیم پیکان برود.

 

“مهدی شیری” هافبک تیم پرسپولیس در رابطه با آخرین شرایط تیمش اظهارداشت: ما بازی بعدی را مقابل سپاهان انجام دادیم و بازی را واگذار کردیم. بچه‌ها بعد از دریافت گل دوم تمرکز خود را از دست دادند و این موضوع آسیب زیادی به ما وارد کرد.

 

وی در ادامه افزود: گرفتن 2 پنالتی به سود سپاهان واقعا بچه‌ها را عصبی کرده بود اما هرچه بود تمام شد و ما باید تمرکزمان را برای بازیهای آینده بگذاریم. خیلی‌ها در تلاشند تا جلوی موفقیت پرسپولیس را بگیرند.

 

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص دعوای بازیکنان در بر سر تمرین گفت: جر و بحث در هر تیمی وجود دارد. مسأله آن طور که روزنامه بزرگش کرده نبود تیم ما باخت سنگینی را پشت سر گذاشته بود و اعصاب همه به هم ریخته بود اما با صحبت‌هایی که دایی و سایر مربیان انجام دادند مشکل برطرف شد و بچه‌ها خود را برای بازی مقابل پیکان آماده کردند.

 

مهدی شیری در پایان با اشاره به اینکه بازی سختی را مقابل پیکان خواهند داشت، خاطرنشان کرد: تیم ما فردا بازی سختی را مقابل پیکان پیش رو خواهد داشت. مصدومیت و خستگی بازیکنان مهمترین عواملی هستند که باعث نتیجه گرفتن تیم ما شده است. ما تمام سعی خود را به کار می‌گیریم تا با ارائه یک بازی خوب نتایج کامل را کسب کنیم و از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)