مرجع خبری پرسپولیس : مهدی شیری هافبک باتجربه سرخپوشان مدعی شد که اگر شاگردان علی دایی از سد سپاهان بگذرند قهرمان جام حذفی خواهند شد.

  

*بازی حساس مقابل سپاهان در جام حذفی دارید، در ارتباط با این دیدار صحبت می‌کنی؟

– بازی سختی است. ما با تیم قهرمان لیگ بازی داریم و اگر می‌خواهیم شایستگی‌های خودمان را نشان دهیم و ثابت کنیم به ناحق در لیگ در رتبه چهارم جدول قرار گرفتیم باید سپاهان را ببریم. آنها هم برای برد به تهران می‌آیند که همین مسأله کار ما را سخت خواهد کرد. تصور من این است که اگر سپاهان را ببریم قهرمان جام حذفی خواهیم شد. حریف اصلی و رقیب جدی ما سپاهان است که باید از سد آنها بگذریم.

 

*اما ممکن است استقلال به فینال جام حذفی برسد. در آن صورت هم قهرمان خواهید شد؟

 

– خیلی جالب می‌شود. قهرمانی جام حذفی را با بردن استقلال جشن می‌گیریم. فکر می‌کنم اینطوری خیلی جذاب‌تر می‌شود و هواداران ما کلی لذت می‌برند.

 

*اما استقلال در لیگ امسال 2 بار شما را شکست داد؟

– شکست‌های ما در دربی به خاطر اتفاقاتی بود که در زمین افتاد اما واقعا مستحق باخت نبودیم. در بازی رفت داور گل سالم ما را آفساید گرفت و در بازی برگشت هم داور پنالتی مسلم ما را نگرفت اما این بار با قدرت تمام استقلال را می‌بریم تا دیگر از دست اتفاقات هم کاری ساخته نباشد.

 

*به بحث بازی با سپاهان برگردیم. تیمی که این روزها خیلی آماده است و همین آمادگی ممکن است برای شما مشکل‌ساز شود، اینطور نیست؟

– سپاهان تیم خوبی است اما فردا با حضور تماشاگران آنها را می‌بریم. تیم ما نشان داده که همیشه مقابل تیمهای بزرگ خوب کار می‌کند و همین مسأله ما را امیدوار می‌کند که مقابل سپاهان هم نتیجه خوبی بگیریم.

 

*روی حضور تماشاگران در این دیدار چقدر حساب کرده‌اید؟

– احتمال می‌دهم فردا 70 تا 80 هزار نفر تماشاچی به استادیوم بیایند و تیم را تشویق کنند. حضور تماشاگران به ما انگیزه می‌دهد تا بتوانیم با قدرت بیشتری کار کنیم.

 

*چه انتظاری از تماشاگران در این بازی حساس دارید؟

– الان نوبت این است که هواداران از ما انتظار داشته باشند. در طول فصل آنها را خیلی اذیت کردیم اما در جام‌حذفی باید نتایج ضعیف لیگ را جبران کنیم. باید همه دست به دست هم بدهیم تا از خجالت هواداران درآییم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)