قهرمانی قبایی است به تن پرسپولیس دوخته شده

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: “به نظرم علی دایی می دانست از اردوی پرسپولیس چه می­ خواهد. به امید خدا در بازی‌های آینده لیگ نتایج این اردو را می‌بینید.”

 

وی افزود:” این اردو برای ما خیلی خوب بود و تعطیلی لیگ را برای ما به یک فرصت تبدیل کرد. فقط جای ملی پوشان در بین ما خالی بود اما با این وجود به یک هماهنگی و انسجام خوب تیمی دست یافتیم.”

 

وی با اشاره به شرایط اردوی مشهد، تصریح کرد:” این اردو هم از نظر فنی و هم از نظر روحی کمک زیادی به ما کرد. از نظر فنی که همه چیز ایده آل بود و زیارت امام رضا (ع) در این شب ها نیز چندین برابر مسائل فنی به ما کمک کرد.”

 

شیری درباره وضعیت آینده تیم پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر، گفت: “بازی‌های سختی را در ادامه لیگ برتر در پیش داریم اما به دنبال به دست آوردن و حفظ صدر جدول هستیم. صدر جدول قبایی است که تنها به تن پرسپولیس دوخته شده است.”

 

وی ادامه داد: “در طول فصل اتفاقات بسیاری می‌افتد و یک تیم ممکن است نوسان‌های بسیاری داشته باشد ولی ما می‌خواهیم منسجم‌تر از قبل به لیگ برگردیم و طوری امتیار بگیریم که یک باخت یا مساوی تاثیری در قهرمانی ما نداشته باشد.”

 

شیری با اشاره به حمایت همیشگی هوادران پرسپولیس از این تیم ، تاکید کرد: “می‌خواهم هواداران این را بدانند که ما همه تلاش خود را می‌کنیم که آنها را شاد کنیم. اما این محقق نمی‌شود مگر با حمایت و پشت گرمی خود آنها. بنابراین از آنها می‌خواهیم با حضور در ورزشگاه‌ها مسیر قهرمانی را برای ما هموار کنند.”

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)