مرجع خبری پرسپولیس : مهدی شیری جزو بازیکنانی است که از اردوی پرسپولیس در آلمان دور ماند و در تهران تمرینات خود را دنبال می کند .

وی در گفتگویی پاسخگوی سوالت ما بود :

پرسپوليس را در اين روزها چطور مي‌بيني؟
همه چيز خوب است.خيلي خوب، آنقدر كه ان‌شاءالله يكي دو قهرماني براي هواداران مي‌آوريم.


البته اينقدرها هم كه مي‌گويي راحت نيست!
اينكه صددرصد. مي‌دانيم كار سختي داريم ولي ان‌شاءالله با تدابير كادر فني و با اين روحيه و انگيزه‌اي كه من در تيم مي‌بينم، امسال يك سال فوق‌العاده خوب براي پرسپولیس است.

 

 

 

 


ولي پرسپوليس هر وقت ستاره زياد داشته، به حاشيه رفته!
اين بحث‌ها هميشه در تمام تيم‌ها هست ولي فكر نمي‌كنم با وجود دايي كسي به خودش اجازه بدهد در مورد حاشيه‌ها صحبت كند يا اينكه خودش به حاشيه برود. البته خب قبول دارم كه كارسخت‌تر شده اما همه تلاش مي‌كنيم تيم به حاشيه نرود.


خودت چقدر آماده‌اي؟
من هم شرايطم خوب است. اواخر پارسال وضعيت روحي و فني خوبي پيدا كرده بودم و توانستم آنطور كه خودم مي‌خواستم و دايي انتظار داشت فوتبال بازي كنم. اين شد كه با هم ادامه داديم و حالا هم مي‌خواهم همان روند آخر فصل قبل را داشته باشم.


پارسال كه خيلي جو برايت سنگين بود؛ واقعا به امسال اميدواري؟
پارسال هم سنگين نبود ولي يكسري بدشانسي‌هايي آوردم كه آخر فصل تمام شد و به وضعيت خوبي رسيدم. مطمئن باشيد من تمام انرژي‌ام را مي‌گذارم كه از همين شروع كار، يك بازيكن تاثيرگذار براي پرسپولیس باشم.

 

ولي با اين هافبك‌هايي كه آمده‌اند، شايد شرايط برايت خيلي اميدواركننده نباشد!

بله، خب امسال كارسخت هست ولي نه جوري كه بخواهم نگران باشم. من هم مثل همه بازيكنان تمام تلاشم را مي‌كنم كه بتوانم عملكرد مثبتي در پرسپوليس داشته باشم.


پرسپوليس امسال برنامه‌هاي متفاوتي براي بدنسازي داشته؛ چيز ديگري هم قرار هست درتيم تغيير كند؟
بله؛ در اردبيل كه بوديم هرچند فشار زيادي روي ما بود ولي به شرايط خوبي رسيديم و بعد هم در تهران كار كرديم. در ادامه قرار است اينجا در آلمان آمادگي بهتري پيدا كنيم و بيشتر تمركزمان روي تاكتيك‌ها باشد. فكر مي‌كنم بتوانيم با يك شرايط ايده‌آل برگرديم و استارت قهرماني را از همين روز اول بزنيم.


براي رسيدن به قهرماني، پتانسيل امروز پرسپوليس كافي است؟

مطمئن باشيد ما اين پتانسيل را داريم و از همين بازي اول براي قهرماني استارت مي‌زنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)