تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در اولین دیدار تدارکاتی‌اش در آلمان امروز (دوشنبه) به مصاف تیم پادربورن می‌رود.

به گزارش ایسنا ، در اولین تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردوی آلمان عصر دیروز (یکشنبه) علی دوستی مهردر زمین تمرین تیم ملی پس از مشورت با دستیارانش بازیکنان را گرم کرد. بازیکنان به دور زمین چمن دویند و در این مرحله مهدی مهدوی کیا هم به تمرین تیم ملی زیر17 سال اضافه شد و در تمرینات یک در مقابل شرکت کرد.

مهدی غفاری و نادر عزت اللهی از مربیان تیم ملی هم کار بازیکنان را زیر داشتند و جعفر هوشمند مربی بدنسازی تیم بازیکنان را به خوبی گرم کرد. مهدی حیدری مربی دروازه بانان تیم ملی، دروازه بانان را تمرین داد و به طور اختصاصی با آنها تمرین کرد.

در ادامه تاکتیک های دفاعی و حمله ای مرور شد و مهدوی‌کیا کنار مهاجمان تیم ملی زیر17 سال تمرینات ویژه ای را برای نوجوانان طراحی کرده بود که مهاجمان روی شوت‌های از راه دور و نزدیک با مهدوی‌کیا به خوبی تمرین کردند.

تمرین ساعت 19:30 به وقت محلی دیروز به پایان رسید. امروز هم بازیکنان ساعت 10:30 جلسه فنی با مربیان دارند و سپس برای بازی با تیم جوانان پادربورن که در لیگ دو بوندسلیگا حضور دارد، به سمت ورزشگاه محل بازی در 60 کیلومتری هتل تیم ملی حرکت می کنند. بازی با این تیم ساعت 18:30 انجام می شود که به وقت ایران، ساعت 17 خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)