پرسپولیس نیوز: مهدی نوروزی، از باشگاه پرسپولیس تشکر کرد و یادآور شد که گلایه ای بابت اتفاق های جشن قهرمانی پرسپولیس ندارند.

 مراسم دومین سالگرد درگذشت زنده یاد هادی نوروزی کاپیتان پیشین پرسپولیس بعدازظهر روز پنجشنبه در سالن حسن زاده امیرکلا برگزار شد. البته با توجه به این که روز درگذشت مرحوم نوروزی نهم مهرماه سال ۱۳۹۴ بوده  است، روز یکشنبه نیز همزمان با روز عاشورا و شام غربیان، مراسم دیگری نیز بر سر مزار هادی نوروزی برگزار شد. به همین منظور به سراغ مهدی نوروزی برادر هادی رفتیم تا درباره مراسم سالگرد برادرش و شرایط خانواده وی با او صحبت کنیم. مهدی نوروزی در گفت و گویی که داشت، از باشگاه پرسپولیس تشکر کرد و یادآور شد که گلایه ای بابت اتفاق های جشن قهرمانی پرسپولیس ندارند.

از مراسم دومین سالگرد درگذشت هادی برای مان بگو؟
مراسم که خیلی خوب و شکیل برگزار شد و از همه کسانی که به یاد هادی بودند و در مراسم او حضور پیدا کردند، تشکر می کنم. البته به خاطر شرایط نامساعد جوی، محل مراسم از سر مزار هادی به سالن حسن زاده امیر کلا تغییر کرد.

این همزمانی مراسم هادی با ایام محرم، باعث شلوغ تر شدن مراسم شد؟
بله. دقیقا سالگرد فوت هادی نهم مهر ماه بود که با روز عاشورا همزمان شد که ما مراسم شام غریبان را هم سر مزار هادی برگزار کردیم که در آن جا هم هواداران بسیاری شرکت کردند.

از بین چهره های معروف چه کسانی برای مراسم هادی آمده بودند.
بازیکنان تیم خونه به خونه بابل، آقای جواد نکونام، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، رضا نورمحمدی و تعدادی دیگر از اهالی فوتبال که از آن ها تشکر می کنم.

از باشگاه پرسپولیس چطور؟
از باشگاه و از بین بازیکنان، علی علیپور آمده بود. تعدادی از هواداران و لیدرهای باشگاه هم بودند.

هانی چه می گفت؟
او هم در مراسم بود و همه پیش او می آمدند و صحبت می کردند.

هانی بزرگ تر شده …
بله بزرگ تر شده اما هنوز شاید آن طور که باید رفتن پدرش را متوجه نمی شود و بیشتر به بازی های کودکانه اش مشغول است.

در این مدت انتظاراتی که داشتید برآورده شده یا گلایه دارید؟
اگر بخواهیم گلایه کنیم که نامردی است. به هر حال، باشگاه پرسپولیس هم یک باشگاه دولتی است و نمی توان بیشتر از این انتظار داشت. فقط کاش می شد مراسم جشن قهرمانی را با حضور هانی بهتر برگزار کرد.

آن روز که خیلی ناراحت شده بودی!
آن روز ناراحتی از پدرم به من انتقال پیدا کرد. وقتی برای مراسم بالا بردن جام به هانی اجازه ندادند، پدرم عصبانی شد و من هم به نقطه جوش رسیدم اما حالا همه چیز تمام شده است و دیگر به حاشیه های مراسم اهدای جام قهرمانی فکر نمی کنیم!

بعد از آن اتفاق، از طرف باشگاه پرسپولیس به شما زنگ نزدند تا دلجویی کنند.
آقای علیپور از طرف باشگاه تماس گرفت و همین طور سیدجلال، علیپور و مهدی طارمی. همه می گفتند می خواستیم هانی سر جام دادن باشد اما نمی دانیم چرا نشد!

با این حال، همه هواداران هنوز در همه بازی ها نام هادی را صدا می کنند.
دست همه هواداران که درد نکند. نه فقط هواداران پرسپولیس بلکه هواداران دیگر تیم ها مانند تراکتورسازی، سپاهان و استقلال هم به یاد هادی هستند که از همه آن ها تشکر می کنیم. از باشگاه هم راضی هستیم. پیشکسوتانی مانند فرشاد پیوس هم خیلی به ما لطف دارند.

به پیوس اشاره کردی. هانی در تهران به مدرسه فوتبال او می رفت. هنوز هم هانی به مدرسه فوتبال می رود؟
بله اما دیگر خانواده هادی تهران نیستند و به شمال آمده اند و هانی در بابلسر به مدرسه فوتبال می رود و هم درسش را می خواند و هم فوتبال بازی می کند. البته یکی دو بار هم به آکادمی کیا رفته و قرار است آقای مهدی مهدوی کیا هم وضعیت فوتبال هانی را زیر نظر داشته باشد.

پس تقریبا همه چیز روبه راه است؟
بله خدا را شکر زندگی خانواده هادی در روال است و فقط غم نبودن خود اوست که ما را آزار می دهد. باور نمی کنید هر روز سر مزار او پر از هوادارانی است که به کپورچال می آیند تا برای هادی فاتحه بخوانند.

البته مزار هادی هم زیبا ساخته شده.
بله زیباست اما اگر کسی دلش نباشد جای برود، نزدیک هم باشد، نمی آید. اما الان از شهرهای مختلف از بوشهر و مشهد و بندرعباس گرفته تا بیرجند و زاهدان و شهرهای دیگر به کپورچال می آیند و با این که دو سال از درگذشت هادی می گذرد اما من نمی دانم که چطور این قدر محبوب است و من که برادرش بوده ام، از این موضوع تعجب می کنم.

طبعا تو به خاطر هادی پرسپولیسی هستی. شرایط این تیم را در لیگ برتر و آسیا چطور می بینی؟
ما که به قول معروف خون مان قرمز است و باور کنید همه بازی ها را این قدر هیجان داریم، ایستاده تماشا می کنیم. در لیگ که شرایط تیم خوب است. در آسیا هم پرسپولیس خوب تا نیمه نهایی پیش آمد اما بازی برگشت با الهلال عربستان سخت است. ما که آرزوی مان این است که پرسپولیس به فینال صعود کند و امیدوارم که این اتفاق بیفتد وهمه ما و هواداران شاد شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)