پرسپولیس نیوز : مهرداد میناوند از بازگشت علی کریمی به دنیای فوتبال استقبال کرده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به حضور درخشان و کریمی در تیم خونه به خونه نوشت: «در خبرها شنیدیم که حمید درخشان و علی کریمی به ترتیب به عنوان سرمربی و مشاور فنی تیم خونه به خونه بابل انتخاب شدند. بازگشت علی کریمی به فوتبال اینقدر جذابیت دارد که همه را سورپرایز کرد و باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم. برای علی بسیار خوشحالم و می دانم که با معرفت زیاد خودش این عنوان را پذیرفته است. برای مربی و پیشکسوت خودم حمید درخشان عزیز هم آرزوی موفقیت دارم.

خونه به خونه بابل یک تیم خصوصی با پتانسیل های زیاد است که در آستانه لیگ برتری شدن قرار دارد و بسیار خوشحالم که استان فوتبال خیز و ستاره پرور مازندران با یک تیم قدرتمند به سطح اول فوتبال کشور قدم خواهد گذاشت, ضمن اینکه امسال به احترام هادی نوروزی شماره بیست و چهار را بایگانی کرد تا به روح همشهری خود ادای دین کرده باشند, کار قشنگی که شایسته تقدیر است. باید خداقوت و دست مریزاد گفت به جناب آقای حسن زاده مدیریت محترم این باشگاه که خالصانه برای فوتبال مازندران زحمت می کشد.

در پایان آرزوی موفقیت می کنم برای تیم ملی کشورم و امیدوارم ملی پوشان پرسپولیسی هم در ترکیب این تیم خوش بدرخشند. برای خط خورده های پرسپولیسی تیم ملی هم بهترین آرزوها را دارم و شک ندارم با تمرین و جدیت بیشتر به تیم ملی بازخواهند گشت.»
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)