مرجع خبری پرسپولیس : موضوع بازگشت علي كريمي به پرسپوليس يكي از سوژه‌هاي مهم اين روزهاي فوتبال ايران است كه البته مسئولان باشگاه استيل‌آذين را هم با چالش‌هايي مواجه كرده است.

*جدايي احتمالي علي كريمي تا چه اندازه جدي است؟
من در سفر خارج از كشور بودم و وقتي به ايران برگشتم متوجه شدم كه روزنامه‌ها در مورد علي كريمي چه نوشته‌اند.

*مي‌خواهيم نظر شما را در رابطه با اين موضوع به عنوان مديرعامل استيل‌آذين بدانيم؟

براي باشگاه و بازيكنان خودمان تصميم مي‌گيريم و به مسائلي كه در روزنامه‌ها مي‌نويسند چندان اهميت نمي‌دهيم. من فكر مي‌كنم علي كريمي در وهله نخست اختيار خودش را دارد و در رابطه با بحث فني نيز بايد حميد استيلي، سرمربي تيم نظر بدهد. 

 
*كاشاني، سرپرست پرسپوليس گفته علي كريمي را به پرسپوليس مي‌آورد.

براي كاشاني احترام خاصي قائل هستم و ايشان را استاد خودم مي‌دانم اما فكر مي‌كنم كريمي در تيمي بازي مي‌كند كه دلش در آنجا باشد.

 
*ظاهرا چندان راضي به اين انتقال نيستيد؟

من دوست ندارم تمركز تيم‌ و علي كريمي را بر هم بزنم چون فكر مي‌كنم هر حرف من راجع به پرسپوليس تبعات مختلفي براي ما در بر خواهد داشت.

 
*كاشاني با شما در رابطه با كريمي صحبتي نكرده؟

هنوز در مورد علي كريمي با كاشاني صحبت نكرده‌ام ضمن آنكه همان‌طور كه گفتم هر اظهارنظري كه راجع به پرسپوليس داشته باشيم به مشكل برمي‌خوريم.

 
*حسين هدايتي نيز قبلا براي بازگشت كريمي به پرسپوليس اظهار تمايل كرده بود.

حسين هدايتي به عنوان مالك باشگاه هيچ‌وقت در رابطه با مسئله‌اي در تيم استيل‌آذين به تنهايي تصميم نمي‌گيرد و قطعا آن را در هيات مديره مطرح خواهد كرد. هر چند كه تمام تصميمات باشگاه به هدايتي بستگي دارد.

 
*كريمي تلويحا به اين موضوع اشاره كرده كه دوست دارد به پرسپوليس بازگردد.

بحث اصلي من اين است كه علي كريمي هيچ وقت به زور براي تيمي بازي نخواهد كرد. او در ابتدا متعلق به پرسپوليس است و پس از آن در اختيار باشگاه استيل‌آذين اما اگر كريمي دوست داشته باشد به پرسپوليس برود هيچ وقت او را به زور در استيل‌آذين نگه نخواهيم داشت. من به علي كريمي به چشم يك بازيكن نگاه نمي‌كنم چون فكر مي‌كنم او با دلش فوتبال بازي مي‌كند و به دليل بازي موثرش در تيم‌مان، كريمي را به چشم يك سهامدار استيل‌آذين نگاه مي‌كنم چون معتقدم او با تمام وجود براي تيم ما بازي مي‌كند ضمن آنكه فراموش نمي‌كنيم او در چه شرايطي قرار داشت اما نهايتا رضايت داد كه به استيل‌آذين بيايد. چ

 
*شايعه معاوضه آرفي با علي كريمي هم به گوش مي‌رسد؟ 

من شخصا علي كريمي را با هيچ بازيكني حتي با چند بازيكن مانند آرفي عوض نخواهم كرد.

 
*از لحاظ قرارداد، كريمي در صورت تمايل به جدايي، مشكلي نخواهد داشت؟

مشكلي به اين لحاظ وجود ندارد و همان‌طور كه گفتم اگر كريمي به اين نتيجه رسيد كه بايد از تيم ما برود ما مشكلي برايش به وجود نخواهيم آورد. البته از آنجا كه هدايتي مالك باشگاه است قطعا نظر ايشان نيز در اين انتقال تعيين‌كننده خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)