مرجع خبری پرسپولیس : مهریزی: منتظر پاسخ نهایی این یک بازیکن هستیم

مديرعامل باشگاه استيل آذين با اشاره به وضعيت اين تيم در فصل نقل و انتقالات گفت: ما تا حدودي توانستيم مهره‌هايي كه كادر فني به آن نياز داشت را جذب كنيم و امروز بعدازظهر نيز با دو سه بازيكن مذاكرات نهايي را انجام خواهيم داد.
امير مهريزي افزود: امروز بعدازظهر با شاپورزاده و زندي مذاكرات نهايي و قرارداد امضا خواهيم كرد تا ليست خود را تكميل كنيم.
البته يكي از بازيكنان ديگر هم مد نظر است كه منتظر هستيم تا در هیات فوتبال ثبت شود.
(
بازیکن مد نظر مهریزی علی کریمی است که به احتمال فراوان امروز یا امشب با استیل آذین ثبت خواهد کرد)
وي ادامه داد: من چند روز پیش استعفاي خودم را تقديم آقاي هدايتي مالك باشگاه كردم اما ايشان با اين استعفا مخالفت كردند و قرار است در هيات مديره روز چهارشنبه هفته جاري در اين خصوص تصميم نهايي را بگيرند. شايد تغييراتي در مديريت باشگاه صورت گيرد.
مديرعامل باشگاه استيل آذين اضافه كرد:

متاسفانه در جلسه روز گذشته سازمان ليگ برتر با مديران باشگاه‌هاي ليگ برتر از باشگاه‌ ما دعوتي نشده بود وگويا باشگاه ما خيلي كوچك است و اين جلسه جاي بزرگان بود ، شايد هم آقايان برگزار كننده اين جلسه ما را دوست ندارند و شايد هم آنها نمي‌دانند باشگاه استيل آذين يك باشگاه تهراني است که به لیگ برتر آمده است.
مهريزي گفت: اين جلسه مربوط به بحث خصوصي باشگاه‌ها نيز بود اما گويا آقايان نمي‌دانند باشگاه استيل آذين هم يك باشگاه خصوصي است و متاسفانه آقايان فقط بلد هستند حرف بزنند و شعار بدهند.
وي افزود: نامه‌هاي كميته انضباطي هر دو دقيقه يكبار براي ما ارسال مي‌شود اگر با مسوولان استيل آذين كاري داشته باشند كه مربوط به خودشان مي‌شود در كره ماه هم باشيم پيدايمان مي‌كنند اما براي چنين مراسم‌هايي اعلام مي‌كنند نتوانستيم مسئولین استيل آذين را پيدا كنيم در حالي كه باشگاه ما دو كوچه پايين‌تر از فدراسيون فوتبال است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)