مرجع خبری پرسپولیس : امیر مهریزی که خود دست نشانده هدایتی در سمت مدیرعاملی استیل آذین است روز گذشته و پس از پایان بازی این تیم مقابل سایپا گفت : ” کریمی را به پرسپولیس نمی دهم، مطمئن باشید تنها کسی که در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد شخص مدیرعامل تیم است !”

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس رایزنی های خود را در راه بازگشت کریمی به این تیم با حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین آغاز کرده اند نمی توان به اظهارات مهریزی چندان اهمیتی داد ! هدایتی که این روزها جدی ترین گزینه برای ریاست هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس محسوب می شود در عمل انجام شده قرار گرفته و اگر با بازگشت جادوگر به تیم محبوبش مخالفت کند به کلی وجهه خود را نزد هواداران ارتش سرخ پایتخت از دست خواهد داد، علاوه بر آن در صورتی که آبراموویچ وطنی با این انتقال مخالفت کند به احتمال فراوان همان شانس اندک برای تصاحب سهام این باشگاه را نیز از کف می دهد.

ضمن اینکه در قرارداد کریمی با استیل آذین بندی وجود دارد مبنی بر آنکه هر زمان وی از پرسپولیس یا سایر باشگاه ها پیشنهاد مطلوبی دریافت کرد می تواند از استیل آذین جدا شود. حال آنکه خود کریمی، مسئولان باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم یکصدا خواهان بازگشت جادوگر هستند و به نظر نمی رسد مهریزی با این اظهارات مانع این انتقال شود.

 آن طور که شنیدیم اظهارات مهریزی فقط از این جهت بوده که تمرکز کریمی تا پایان نیم فصل روی استیل آذین باشد و آقای مدیرعامل تصمیم گیری در این خصوص را به مالک باشگاه سپرده !

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)