کریمی پیراهن استیل آذین را پرت نکرد! تحویل تدارکات داد…

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه استیل آذین تهران گفت: اگر کریمی در بازی استیل آذین – پرسپولیس فقط یک مقدار کم می گذاشت او را متهم به تبانی می کردند.
امیر مهریزی افزود: علی کریمی پس از آنکه در دیدار استیل آذین – پرسپولیس از زمین اخراج شد، پیراهن خود را از تن درآورد اما آن را روی زمین پرتاب نکرد! او قبل از بازی گفته بود، برای هواداران پرسپولیس “سورپرایز” دارم و می خواست به نوعی آنها را غافلگیر کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه علی کریمی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس زیر پیراهن استیل آذین از حسین هدایتی اجازه گرفته بود، افزود: علی کریمی با این کار می خواست از تشویق و حمایت‌های بی اندازه هواداران پرسپولیس قدردانی کند و نشان دهد چقدر به این تیم و هوادارانش علاقه دارد.

وی با انتقاد از اظهارات مسعود عنایت در برنامه تلویزیونی 90 گفت: آقای عنایت در این باره عنوان کرد، علی کریمی که ادعا دارد پرسپولیس را دوست دارد چرا در زمان اعلام هند پشت محوطه جریمه استیل آذین و به سود این تیم اعتراض کرده و به داور توهین کرده است. حال پرسش من از آقای عنایت این است که کریمی در آن صحنه باید چه می کرد؟ او کاپیتان تیم ماست، با باشگاه استیل آذین قرارداد دارد و برای این تیم بازی می کند. پس باید به تیم استیل آذین تعصب داشته باشد، حتی اگر این تیم با پرسپولیس بازی کند.

مهریزی خاطر نشان کرد: به اعتقاد من حرف آقای عنایت منطقی نیست. اگر علی کریمی دو دستی دو پنالتی به تیم پرسپولیس تقدیم می کرد و موجبات پیروزی این تیم را فراهم می آورد، خیلی پرسپولیس بود؟! علی پرسپولیسی است و این تیم را دوست دارد اما در بازی مقابل پرسپولیس بیشتر از تمام بازیهای استیل آذین دوید، تلاش کرد و موثر بود. چرا؟ به خاطر اینکه می خواست متهم به تبانی نشود.

 باور کنید اگر کریمی در بازی با پرسپولیس فقط یک مقدار کم می گذاشت همین شما او را متهم به تبانی می کردید.

مدیرعامل باشگاه استیل آذین در ادامه با اشاره به آنچه در برنامه 90 گذشت، افزود: در این برنامه توپ به زمین ما انداخته شد. داور 4 دقیقه وقت اضافه بی مورد گرفت اما به آن درست پرداخته نشد. اصلا بررسی نشد که چرا کریمی ناراحت شد و به داور پرخاش کرد. با این حال چگونگی خروج کریمی از زمین مسابقه و اینکه پیراهنش را پرتاب کرد یا خیر پررنگ شد. به اعتقاد من کریمی پیراهنش را پرت نکرد و آن را به مسئول تدارکات تیم داد. من این حرکت را توهین نمی دانم و کمیته انضباطی باشگاه هیچ برخوردی با او نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه استیل آذین همچنین در خصوص انتقال علی کریمی به باشگاه پرسپولیس در فاصله تعطیلات نیم فصل لیگ برتر گفت: باشگاه استیل آذین دارای هیئت مدیره ای باتجربه و توانمند است که امورات کلان باشگاه را در کنترل دارد. در این باشگاه یک نفر تصمیم گیرنده نیز و نظر مدیران باشگاه لحاظ می شود. ما در خصوص انتقال علی کریمی نیز با نظر هیئت مدیره باشگاه تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: البته کادر فنی تیم فوتبال استیل آذین صراحتا با انتقال کریمی به تیم‌های دیگر مخالفت کرده است و بعید می دانم این انتقال صورت پذیرد. او بازیکن تاثیرگذاری است که جدایی اش به ضرر ماست.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)