پرسپولیس نیوز : سازمان لیگ برتر در شرایطی خاص به بیش از ۱۰ درصد از هواداران تراکتورسازی برای همراهی این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را خواهد داد.

جمشید نظمی  در خصوص حضور بیش از 10 درصد هواداران تراکتورسازی تبریز در بازی روز جمعه این تیم در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس گفت: ما قانون اختصاص 10 درصد ظرفیت ورزشگاه به تماشاگران تیم میهمان را رعایت کرده و به آن احترام می‌گذاریم اما از سازمان لیگ درخواست دارم اگر در روز بازی، ورزشگاه آزادی ظرفیت آن را داشت که بیش از 10 درصد هواداران تراکتورسازی به این ورزشگاه بیایند این اجازه برای آنها صادر شود.

وی ادامه داد: تعدادی از هواداران تراکتورسازی مقیم تهران هستند و به صورت خودجوش به ورزشگاه آزادی می‌آیند. از سازمان لیگ درخواست دارم طوری برنامه‌ریزی کند که تماشاگری پشت در نماند.

غلامرضا بهروان  در این خصوص خاطرنشان کرد: روز جمعه بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به صورت الکترونیکی انجام می‌‌شود و طبق اعلام رسمی سازمان لیگ تنها 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران تراکتورسازی خواهد بود و به هیچ عنوان بیشتر از این ظرفیت به هواداران تراکتورسازی تعلق نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: در صورتی که استقبال هواداران تراکتورسازی بیشتر از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی باشد، پس از استقرار کامل هواداران پرسپولیس اگر در ورزشگاه آزادی فضا و جا وجود داشت، دیگر هواداران تراکتورسازی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)