مرجع خبری پرسپولیس : گذشته از آنکه نتایج ضعیف و کم سابقه تیم فوتبال پرسپولیس روح و روان هواداران این تیم را به درد آورده است موضع گیری های اعضای کادرفنی ، بازیکنان  و سایت و روزنامه باشگاه پرسپولیس هم نمک به زخم آنان می پاشد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، سایت باشگاه پرسپولیس در گزارش مسابقه این تیم برابر نفت تهران نوشت : «دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید. سرخپوشان پایتخت در حالی دیدار هفته یازدهم خود را با تساوی پشت سر گذاشتند که در برابر تیم صدرنشین جدول رده بندی قرار گرفته بودند. پرسپولیس از ابتدای بازی، حملات  فراوانی را روی دروازه حریف خلق کرد ولی با خوش شانسی تیم نفت، راهی به جایی نبرد .»

بنابراین گزارش بدشانسی در برابر تیم صدر جدول عامل توقف پرسپولیس بوده است. اما مروری میکنیم بر بخشی از اظهار نظرهای بازیکنان و مربیان پرسپولیس پس از این بازی.

پس از گذشت يازده هفته از ليگ برتر، حميد استيلي مي‌گويد تيمش به زمان نياز دارد. وی اظهار داشت:  امروز برابر تیم صدرنشین بازی کردیم تیم آخر جدول نبود با این حال موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و سوشا مکانی دروازه‌بان نفت ستاره مسابقه بود. او موقعیت‌های زیادی را مهار کرد.

بیژن عزیزی مشاور حميد استيلي كه به همراه او در نشست خبري پس از بازي پرسپوليس و نفت تهران حضور يافته بود، درباره علت نتيجه نگرفتن پرسپوليس اظهار كرد:  شما به من بگوييد تيمي كه تنها 10 روز مانده به آغاز ليگ و بدون حضور ملي‌پوشانش مي‌خواهد بدنسازي كند، چطور بايد در عرض چند هفته خود را به شرايط آرماني برساند؟ بايد بگويم كه ما 10 روز است كه يك طرز تفكر جديد را در پرسپوليس حاكم كرده‌ايم و مطمئنا اين طرز تفكر زمان مي‌برد كه در تيم ما جا بيفتد.

محمد نصرتی مدافع پرپسولیس در پاسخ به این سؤال که وقتی تماشاگران شما را بی‌غیرت خطاب می‌کنند، چه احساسی دارید، گفت: ما به آنها حق می‌دهم و قبول دارم تیم آنها تا این هفته نتایج قابل قبولی نگرفت اما در بعضی مواقع هم ما خیلی بهتر از حریفان بازی کردیم درست مثل امروز که معتقدم نباید آن شعارها داده می‌شد چون سوشا مکانی یکی از پرکارترین روزهایش را پشت سر گذاشت و می‌توانید این مسئله را از خود او بپرسید.

محمد نوری  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عده‌ای تماشاگر نماها هستند که می خواهند جو تیم را خراب کنند. شما دیدید تیمی که در صدر جدول قرار داشت حتی یک موقعیت گل هم ایجاد نکرد و فشار و استرس بیشتر روی تیم ما وارد بود.

 

در این میان تنها کسی که از اظهار نظر خودداری کرده علی کریمی بوده که گفته حرفی برای گفتن ندارد.

 

حالا این اظهار نظرها را مقایسه میکنیم با کری خوانی های قبل از مسابقه :

کاظمیان: نفتی ها جرات حمله به پرسپولیس را ندارند . هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت : شرایط جدول، واقعیت ها را نشان نمی دهد. فاصله ما با نفت نه تنها اینگونه نیست بلکه باید به یک پیروزی پر گل برسیم. ما همه به این مساله ایمان داریم و هر چند به جهت شکست در بازی قبل ناراحتی نزد همه ما وجود دارد اما از نظر روحی کاملا مصمم به کسب پیروزی در بازی این هفته هستیم تا با شکست قاطع تیم بالای جدول، توان واقعی پرسپولیس را نشان بدهیم.

به نظر می رسد موضع گیری ها و اظهار نظرهای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس نه تنها کمکی به وضع این تیم نخواهد کرد بلکه تنها زخمی بر زخم های هواداران این تیم اضافه می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)