پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر احترام به حکمی که درباره من صادر شد ۵ ماه بدون فعالیت در پرسپولیس بدترین روزهای فوتبالی‌ام را پشت سر گذاشتم.

محمدرضا مولایی اظهار داشت: متاسفانه پس از اتفاقاتی که برایم افتاد سعی کردم همواره با سکوت کامل این روزهای سخت را پشت سر بگذارم اما متاسفانه آقایان نظرهای شخصی‌شان را در قبال من در رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

وی افزود: اعلام کرده‌اند که من در کنار بازیکنان پرسپولیس عکس می‌گیرم و تخلف می‌کنم. همیشه خدا را شکر چند خبرنگار در تمرین ما حضور دارند و به گواه همان خبرنگاران هیچ دخالتی در تمرین ندارم.

مولایی ادامه داد: همیشه در کنار زمین ایستاده‌ام و برای احترام به قانون تنها نظاره‌گر کار بچه‌ها بودم البته اگر سوالی از من شده جواب هم داده‌ام اما عکسی منتشر و نوشته‌اند من در تمرین دایی فعالیت می‌کنم و کارم تخلف است چون محرومیتم به پایان نرسیده اما دوستان عزیز! عکسی که منتشر کردید مربوط به جشن تولد یکی از بازیکنان و علی دایی است که من هم بابت تبریک و با درخواست دوستانم در آن عکس حضور پیدا کردم حالا به نظر شما گناه کردم؟ در این چند مدت که به من خیلی سخت گذشت همیشه با حسرت خاصی در کنار تیم بوده‌ام و دخالتی نکردم تا خدایی‌ناکرده به تیم مشکلی وارد نشود اما دوست دارم همه در قبال خبرها و عکس‌هایی که چاپ می‌کنند صداقت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: 25 روز دیگر محرومیتم تمام می‌شود و انشاءالله با قدرت برای کمک به پرسپولیس وارد عمل می‌شوم. به قانون احترام گذاشتم و دخالتی در تمرینات نداشتم. فقط این را بدانید کسانی بودند که محروم شدند اما راحت به ورزشگاه‌ها رفتند، عکس گرفتند و حتی روی نیمکت هم نشستند ولی از آنها چیزی ننوشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)