پرسپولیس نیوز : محمدرضا مولایی گفت: از زمانی که اعلام کردیم، مهرداد پولادی به زمان دو ماهه برای بازگشت به میادین نیاز دارد، یک ماه گذشته است و همینطور مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت تا او به فرم کامل بدنی خود برسد.

مولایی که در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط پولادی سخن می‌گفت، ادامه داد: شاید بتوان پولادی را زودتر از این زمان روانه میدان کرد، اما قبل از اینکه او از نظر بدنی کاملا آماده بشود، چنین اقدامی می‌تواند به آسیب‌دیدگی بعدی منجر شود و او هر زمان به فرم دلخواه برسد به میدان بر می‌گردد و برای این واقعا نمی‌توان زمان‌بندی دقیق ارائه کرد.

وی درباره وضعیت سایر بازیکنان و شرایط ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان که تازه از امروز در تمرینات شرکت می‌کنند ولی با توجه به حضور در تمرینات و بازی‌های تیم ملی به طور قطع آماده هستند و فقط باید مراقب بود دچار خستگی و فوتبال‌زدگی نشوند. قرار بود پس از آنکه ملی‌پوشان آمدند، در مرکز سنجش کمیته المپیک از آنها تست آمادگی جسمانی به عمل آید که با توجه به اینکه تازه از امروز به تیم اضافه می‌شوند و آخر هفته باید بازی کنیم، این برنامه لغو شد تا زمانی که در اختیار داریم به آماده‌سازی‌های تاکتیکی اختصاص یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)