مرجع خبری پرسپولیس : مولر در نشست با انصاریفرد: باید ببینم پرسپولیس چه امکاناتی دارد / آنها از من قهرمانی می خواهند

کلاوس تاپ مولر در مذاکره با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از بازیکنان ایرانی ذهنیت خوبی دارم گفت: برای هرگونه همکاری با این باشگاه نیاز به شناخت کامل از امکانات و کیفیت بازیکنان پرسپولیس دارم.

کلاوس تاپ مولر مربی آلمانی امروز با عباس انصاریفرد مدیرعامل و اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس دیدار و طرفین در خصوص خواسته های خود برای همکاری در فصل آینده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار مدیر عامل پرسپولیس با اشاره به نتایج ضعیف این باشگاه در فصل گذشته تاکید کرد هدف مدیریت این باشگاه در فصل جدید تبدیل شدن پرسپولیس به یک تیم قدرتمند و مدعی در مسابقات لیگ برتر و بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیاست.

وی با بیان اینکه پرسپولیس پرطرفدارترین باشگاه آسیا به شمار می رود و از پتانسیل بالایی به لحاظ بازیکن و امکانات برخوردار است، آمادگی مدیریت این باشگاه را برای همکاری با یکی از مربی برجسته فوتبال آلمان را اعلام کرد.

انصاریفرد تصریح کرد: مربیان کلاس فوتبال آلمان از نظم و انضباط بالایی برخوردارند و با بکارگیری دانش روز فوتبال دنیا می توانند پرسپولیس را به جایگاه اصلی خود بازگردانند.

در ادامه این دیدار کلاوس تاپ مولر مربی آلمانی ضمن ابراز خرسندی از برخورد مسئولان باشگاه پرسپولیس و حضور در ایران اظهار داشت: من از فوتبال ایران ذهنیت خوبی دارم. مهدوی کیا، کریم باقری، علی کریمی بازیکنانی بودند که عملکرد آنها را در بوندس لیگا زیر نظر داشتم و حتی زمانی که سرمربی بوخوم بودم با علاقمندی خواستار انتقال مهدوی کیا با این باشگاه شدم.

وی افزود: خوشحالم که از باشگاه بزرگی نظیر پرسپولیس پیشنهاد همکاری دارم ولی این همکاری قبل از هرچیز مستلزم شناخت من نسبت به امکانات، بازیکنان و تحقق شرایط مورد نظر طرفین است.

مولراضافه کرد: در این دیدار بیشتر پیرامون کلیات و وضعیت موجود باشگاه پرسپولیس با مسئولان این تیم گفتگو کردیم و قرار است طی روزهای آینده پس از بازدید از امکانات محل تمرین، درباره جزئیات این همکاری با مسئولان پرسپولیس وارد مذاکره شوم.

این مربی آلمانی یادآور شد :

مسئولان باشگاه پرسپولیس از من تیمی در حد قهرمانی می خواهند و من باید ببینم آیا این باشگاه از نظر بازیکن و امکانات شرایط تحقق چنین خواسته ای را دارند یا نه به همین خاطر در مذاکراتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم از آنها در مورد تعداد بازیکنان ملی پوش ، بازیکنان خارجی و … صحبت های کلی را انجام دادم.

قرار است تاپ مولر در نشست روز یکشنبه خود در خصوص شرایط همکاری خود با باشگاه پرسپولیس و جزئیات قرارداد خود به مذاکره بپردازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)