مرجع خبری پرسپولیس : مربي کروات تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اين تيم و شركت در دو تورنمنت تركيه و امارات گفت و گوي ويژه‌اي را انجام داد كه از نظرتان مي‌گذرد.

 

از تورنمنت آنتاليا و دبي چه ارزيابي داريد؟

اين دو تورنمنت، فرصت عالي براي تيم پرسپوليس بود. دو تورنمنت بين‌المللي را در پيش رو داشتيم و تيم‌هاي بزرگ و حرفه‌اي در آن حضور يافتند. ما بازي‌هاي خوبي را مقابل تيم‌هاي بين‌المللي نظير اينتراخت، اسپارتاپراگ و زنيت برگزار كرديم كه اين مسابقات مي‌تواند سطح كيفيت بازي تيم ما را افزايش دهد.


نياز پرسپوليس را از لحاظ جذب بازيكن چطور مي‌بينيد؟

اين سوال را بايد از سرمربي تيم بپرسيد. مسئوليت من فقط اجراي تمرينات است. در فوتبال حرفه‌اي هر كس بايد كار خودش را انجام دهد.

پرسپوليس با اين شرايط آيا توان حضور در سه جام را دارد؟

ما تلاش مي‌كنيم تا آغاز آن مسابقات سطح آمادگي تيم را بالا ببريم تا بتوانيم در مسابقات ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا شركت كنيم.

 

نظر شما در مورد باشگاه پرسپوليس چيست؟

من قبل از اينكه به ايران بيايم شناخت كافي نسبت به اين باشگاه داشتم. پيش از اين همكاران من (استانكو و…) اطلاعاتي را در اين خصوص در اختيارم گذاشته بودند. در جام جهاني 1998 فرانسه، تيم پرسپوليس 6 يا 7 ملي پوش داشت و مطمئنا هم اكنون نيز يكي از بزرگترين تيم‌هاي ايران و آسياست و يقينا از كادر فني و بازيكناني استفاده مي‌كند كه در سطح بالايي هستند.

در خصوص عملكرد بازيكنان در برابر تيم زنيت چه نظري داريد؟

براي ما رويا بود، اگر با نيت شكست زنيت به ميدان مي‌رفتيم اما فوتبال روي ديگري هم دارد كه ممكن بود ما تيم برتر ميدان باشيم. بچه‌هاي ما بازي قابل قبولي را ارائه كردند كه كادر فني از بازيكنان رضايت داشت. تيم‌هاي اينتراخت، اسپارتا و زنيت خيلي به ما كمك كردند تا ضعف‌هايمان را پوشش دهيم. در هر صورت ما تلاش خودمان را خواهيم كرد تا به آن اهدافي كه مد نظر داريم برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)