مرجع خبری پرسپولیس: دروازه بان تيم پرسپوليس گفت: در همان اول بازي داور به دليل رنگ صورتي پيراهنم به من كارت زرد داد. نيمه دوم هم من خطايي روي بازيكن سپاهان انجام ندادم اما داور اعلام پنالتي كرد.

 

میثاق معمارزاده پس از شکست مقابل سپاهان به قضاوت داور و تصمیمات او اعتراض کرده و گفت: وقتی وارد زمین شدیم داور از من خواست پیراهنم را عوض کنم. من هم به رختکن رفتم و فکر کردم با پوشیدن کاور این مشکل برطرف می شود. اما وقتی به زمین برگشتم داور به من کارت زرد داد و فکر می کنم چنین اخطاری بی مورد بود.

معمارزاده درباره خطای پنالتی گفت: در طول جریان بازی مهاجمان تیم سپاهان وقتی قصد گرفتن توپ را داشتند من را شارژ می کردند. در چند صحنه این اتفاق افتاد و من این موضوع را به داور و کمک داور منتقل کردم ولی با این وجود باز هم آن اتفاقات تکرار می شد. در صحنه پنالتی هم وقتی خواستم توپ را بگیرم به زمین افتادم و به اعتقاد خودم مرتکب پنالتی نشدم.

وی درباره بازی کردن در این مسابقه حساس گفت: به خاطر آسیب دیدگی نتوانستم چند روزی با تیم تمرین کنم اما یک روز قبل از بازی در تمرین مشکل چندانی نداشتم و با توجه به درخواست مربیان به میدان رفتم و در مجموع معتقدم اگر کمی شانس با ما یار بود احتمال داشت برنده این بازی حساس باشیم. نيمه دوم بازي در اختيار پرسپوليس بود، البته سپاهان هم بازي خوبي انجام داد. پرسپوليس در اين بازي مستحق شكست نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)