پرسپولیس نیوز: دورازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من خودم هم با حضور صدهزار هوادار در ورزشگاه آزادی شوکه شدم.
سوشا مکانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر در حضور صدهزار هوادار تصریح کرد: نیازی به صحبت کردن من در خصوص حضور هواداران نیست. من خودم از حضور آنها شوکه شدم چه برسد به بازیکنان عربستان.
 
وی در مورد اینکه خودش هم با رفتارهایش هواداران را شوکه کرده، یادآور شد: به هر حال این نظر شماست، اما باید بگویم که از ابتدای فصل، ما هواداران را خیلی اذیت کردیم. در لیگ برتر جایگاهی درخور شأن پرسپولیس نداریم و امیدوارم این حمایت‌ها در بازی مقابل بنیادکار هم انجام شود.
 
دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما هواداران را از ابتدای فصل خیلی اذیت کردیم. در ابتدا از آنها عذرخواهی می‌کنم. نیازی نیست که من دیگر در مورد بازی صحبت کنم، فقط از حضور تماشاگران تشکر می‌کنم و واقعاً‌ آنها امروز سنگ تمام گذاشتند.
 
مکانی در مورد اینکه آیا حضور آنها را می‌توان به معنای آشتی با فوتبال دانست، گفت: ما عیار تیمی خود را در این بازی نشان دادیم، النصر تیم صدرنشین لیگ عربستان است و با اختلاف زیاد هم در رده اول قرار گرفته است، اما نشان دادیم که در مقابل نماینده عربستان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. در دیدار رفت هم روی یک اتفاق باختیم و توانستیم در این دیدار جبران کنیم.
 
وی در مورد اینکه آیا از اتفاقات دیدار مقابل راه‌آهن پشیمان است، گفت: سعی می‌کنم به آن مسائل دیگر فکر نکنم، اما واقعاً پشیمان هستم. مطمئنم حمیدخان درخشان و علی دایی از این برد ما خوشحال هستند. آنها هم برای تیم خیلی زحمت کشیده‌اند. آنها به عنوان هوادار پرسپولیس در کنار تیم هستند، شاید حضور فیزیکی نداشته باشند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)