پرسپولیس نیوز :  دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، هر تصمیمی را که علی دایی به عنوان سرمربی تیم در قبال او اتخاذ کند، می‌پذیرد.

سوشا مکانی ابتدا در مورد شرایط پرسپولیس گفت: پس از اردوی خوبی که در ترکیه داشتیم، تمرینات را به صورت منظم در تهران دنبال می‌کنیم. در ترکیه ضمن انجام تمرینات منظم، دو دیدار تدارکاتی هم انجام دادیم که می‌تواند به انسجام هرچه بیشتر تیم کمک کند.

وی همچنین در مورد شرایط پرسپولیس و پیش‌بینی‌اش از عملکرد این تیم در فصل جدید لیگ برتر گفت: امسال تیم یکدستی داریم و خوشبختانه وضعیت پرسپولیس خوب است. بازیکنان با یکدیگر رفاقت نزدیکی دارند و رقابت سالمی هم بین آنها وجود دارد. امیدوارم پرسپولیس امسال به آنچه که لیاقتش را دارد برسد و قهرمان شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به خداحافظی علی کریمی از فوتبال گفت: من در تیم ملی و استیل‌آذین با کریمی همبازی بودم. به نظر من او کامل‌ترین فوتبالیست ایران بود. تصمیم کریمی قابل احترام است اما او تا چهار سال دیگر می‌توانست بازی کند. من از لحاظ فنی و شخصیتی او را دوست دارم و به عنوان یک اسطوره برای من قابل احترام است. برای کریمی آرزوی موفقیت دارم.

مکانی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس فصل جدید را با کدام دروازه‌بان آغاز خواهد کرد، گفت: این سؤالی است که من نباید به آن جواب بدهم و باید در این خصوص با سرمربی تیم صحبت کنید. من کار خودم را انجام می‌دهم و هر اتفاقی که رخ دهد به کادرفنی مربوط می‌شود. دایی هر تصمیمی بگیرد برای من قابل قبول است.

وی که در فصل جدید پیراهن شماره یک پرسپولیس را برتن خواهد کرد در این خصوص گفت: در اردوی ترکیه با من صحبت کردند و پرسیدند آیا شماره یک را می‌خواهم یا خیر. من هم گفتم که شماره پیراهن برایم مهم نیست و خیلی چیزهای دیگر در پرسپولیس وجود دارد که برای من حائزاهمیت است. در نهایت شماره یک را به من دادند ولی راستش را بخواهید برای من این چیزها اصلاً مهم نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)