پرسپولیس نیوز : سوشا مکانی می گوید در اردوی تیم ملی حلوا خیرات نمی کنند

 سوشا مكاني با وجود اينكه بازيكني از پرسپوليس به تيم ملي دعوت نشده، موضع خاصي راجع به اين مسئله ندارد. سوشا روز گذشته درخصوص ليست جديد تيم ملي و شكست تيم‌شان مقابل سپاهان به سؤالات  پاسخ داد:

 

* ناراحت نيستي كه علاوه بر خودت بازيكن ديگري هم از پرسپوليس به تيم ملي دعوت نشده؟

من به عنوان يك بازيكن موضع خاصي ندارم. مگر آن‌ موقع كه دعوت مي‌كردند و ما هم به عنوان بازيكن حضور داشتيم، اتفاق خاصي مي‌افتاد؟ به نظر من در اردوهاي تيم ملي حلوا خيرات نمي‌كنند و در اردوها اتفاق خاصي رقم نمي‌خورد. مهم اين است كه سرمربي براي ليست نهايي چه كساني را مد نظر داشته باشد نفراتي كه البته از قبل تعيين شده‌اند.

* يعني تو شخصاً ناراحت نيستي كه شايد جام ملت‌ها را از دست بدهي؟

من به عنوان بازيكن هميشه كارم را انجام مي‌دهم. اصلاً انگيزه‌ام هم از بين نمي‌رود چون براي پيشرفت در كارم تلاش مي‌كنم و براي شخص خاصي و براي به دست آوردن دل كسي كار نمي‌كنم. در اين بين اگر كارم با پيشرفت همراه شد كه واقعاً عالي است.

* اما تاكنون سابقه نداشته كه از پرسپوليس بازيكني در تيم ملي حضور نداشته باشد!

به هر حال اين بي‌احترامي به 30، 40 ميليون هوادار است اما حتماً مردم حق‌شان را مي‌گيرند و به نظرم اين هوادار اجازه نمي‌دهد حقي از پرسپوليس خورده شود.

* فكر نمي‌كني عملكرد ضعيف پرسپوليس باعث شده تا كروش چنين تصميمي بگيرد؟

ما عملكرد ضعيفي نداشتيم چون تيم‌هاي ديگر هم بودند كه سه، چهار باخت آوردند اما بازيكن در تيم ملي دارند. آقاي كروش هم نشان داده كه جايگاه تيم‌ها برايش مهم نيست. سال قبل هم مي‌ديديم ذوب‌آهن در ته جدول بود اما خانزاده و قاسم حدادي‌فر بودند. مربيگري كاري سليقه‌اي است و اگر بازيكني به درد تيم ملي بخورد و به كار تيم ملي بيايد، حتماً با صلاح‌ديد سرمربي فعلي به تيم ملي دعوت مي‌شود.

* چرا مقابل سپاهان بازنده شديد در حالي كه 94 دقيقه يك امتياز را گرفته بوديد؟

بازيكن كه نمي‌تواند سر خود كار كند و وقتي مربي از بازيكني كاري را بخواهد، بازيكن بايد به نحو احسن وظيفه‌اش را انجام دهد. دومين حالت قضيه اين است كه چطور يك مربي مي‌تواند كارش را پيش ببرد، مطمئناً در چنين حالتي يك مربي به ابزار كارش براي موفقيت نياز دارد اين در حالي است كه دست آقاي درخشان خالي است و من به درخشان حق مي‌دهم كه مقابل امثال سپاهان به فكر يك امتياز باشد.

* اما آقاي درخشان قبل از حضورشان گفته بودند پرسپوليس اگر خوب هدايت شود، با همين بازيكن‌ها هم مي‌تواند قهرمان شود؟

پرسپوليس با نظر آقاي دايي بسته شد و گفتم مربيگري امري سليقه‌اي است.

* در مورد چند بازيكن پرسپوليس كه در جام جهاني بودند اما حالا نيستند چه نظري داري؟

در مورد اين موضوع بايد خود اين نفرات نظر بدهند اما گفتم در مورد اينكه خودم نيستم، موضع خاصي ندارم. حق گرفتني است و فكر مي‌كنم يك بازيكن بايد خودش آن‌قدر خوب باشد كه مربي نتواند از كنار نامش به راحتي عبور كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)