پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شخصاً دوست داشتم که روزی زیر نظر علی دایی فعالیت کنم و به همین دلیل پرسپولیس را انتخاب کردم.

سوشا مکانی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و عقد قرارداد با این تیم و اینکه حضورش در جمع سرخپوشان یک سورپرایز بود، اظهار داشت: کلاً معتقدم بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات زیاد سر و صدا می‌کنند به توانایی خودشان ایمان ندارند. من هیچوقت به دنبال چنین مسائلی نبودم و همواره به توانایی خودم ایمان داشته‌ام. خیلی وعده و وعیدهایی بوده که از نظر فنی خیالم نسبت به پرسپولیس راحت‌تر می‌کرد اما شخصاً دوست داشتم روزی زیر نظر علی دایی کار کنم.

وی ادامه داد: مطمئن هستم که پرسپولیس می‌تواند به پیشرفت فوتبالی من کمک کند اولین هدفم قهرمانی این تیم در فصل آینده و موفقیت آن در آسیاست و هدف دومم به تیم ملی فکر می‌کنم و به آن چیزی که می‌خواهم به آن برسم، تلاش می‌کنم توسط پرسپولیس به آن دست پیدا کنم. آن چیزی که لیاقت داشته‌ام و نرسیدم و با کمک دایی، پرسپولیس و خودم به چنین هدفی دست یابم .

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه خط خوردنش از تیم ملی را فراموش کرده یادآور شد: دیگر صحبتی در مورد تیم ملی به عنوان یک بازیکن نمی‌کنم هم‌اکنون وقت انتقاد کردن نیست، به عنوان یک ایرانی دعا می‌کنم که تیم ملی در جام جهانی موفق باشد، مطمئن باشید با خوشحالی مردم من هم خوشحال می‌شوم و با ناراحتی آنها ناراحت خواهم شد. به عنوان یک ایرانی بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کنم.

مکانی در خصوص اینکه آیا بازی‌های تیم ملی را تماشا خواهد کرد، گفت: 100درصد نگاه می‌کنم. به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم که تیم ملی در جام جهانی حاضر شده است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کندو به مرحله بعدی صعود کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد او با استقلال هم مذاکره کرده، تصریح کرد: با استقلال مذاکره داشتم اما شرایط فنی برایم در پرسپولیس مهیاتر بود. من پسر استقلال و پرسپولیس نیستم آمده‌ام که به این تیم‌ها کمک کنم مطمئن هستم که پرسپولیس هم می‌تواند به پیشرفت فوتبالی‌ام کمک کند.

دروازه‌بان جدید پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و استیل‌آذین رخ داد و مصاحبه‌ای که او پس از این دیدار علیه علی دایی انجام داده بود و حالا شاگرد علی دایی شده، گفت: این مسائل نشان‌دهنده این است که من از ته دل علی دایی را دوست دارم و به عنوان یک ایرانی به او افتخار می‌کنم همه می‌دانند که من دایی را دوست دارم نیازی به چاپلوسی ندارم زیرا از لحاظ فنی به خودم ایمان دارم و هرجا که بودم خود را ثابت کرده‌ام. مشکلی از این بابت ندارم دایی اسطوره فوتبال ایران است و هرکسی چه می‌خواهد او را دوست داشته باشد چه نداشته باشد باید قبول کند که دایی اسطوره مملکت ماست، چه استقلالی باشد چه پرسپولیسی. بعنوان یک ایرانی به وجود دایی افتخار می‌کنم.

مکانی در مورد اینکه در این فصل خبری از قراردادهای میلیاردی و پورشه نبوده، افزود: من برای پول به پرسپولیس نیامده‌ام در مورد مسائل مالی هیچ صحبتی نکرده‌ام پیشنهادهایی داشتم که دو برابر پرسپولیس به من پول می‌دادند اما به این مسائل فکر نکردم به فکر پیشرفت فوتبالم بودم و امیدوارم در این تیم تأثیرگذار باشم. من هرجا که بازی کردم تأثیرگذار بودم و امیدوارم در این تیم هم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه باید با نیلسون رقابت کند و آیا این موضوع سخت نیست، گفت: کار سخت برای مرد است کسی که بترسد و بگوید به خاطر شخصی به تیمی نمی‌روم ارزشی ندارد هیچ وقت نگفته‌ام به خاطر این بازیکن یا آن بازیکن به تیمی نمی‌روم کار خود را انجام می‌دهم و مربی تیم به فکر خودش و نتیجه گرفتن است و هیچ وقت از بازیکنی که خوب کار نمی‌کند نمی‌گذرد من هم تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهم.

وی در مورد اینکه آیا شماره پیراهنش مشخص شده یا خیر گفت: هنوز این موضوع تعیین نشده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)