پرسپولیس نیوز: دورازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لخویا در بازی امروز ضدفوتبال بازی نکرد و همین موضوع باعث شد بتوانیم آنها را شکست دهیم.
سوشا مکانی پس از پیروزی سه بر صفر پرسپولیس برابر لخویا در مورد این بازی اظهار داشت: خوشحالم بعد از چند هفته‌ای که هواداران را اذیت کردیم، آنها امروز ما را تنها نگذاشتند. ما امروز مثل گذشته بازی کردیم با این تفاوت که از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم.
 
وی ادامه داد: نمی‌شود که همیشه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشود. برخی روزها مثل امروز از فرصت ها به خوبی استفاده می‌کنیم و پیروز می‌شویم. خدا را شکر می‌کنم که همه راضی هستند و این پیروزی را هدیه‌ای ناقابل می‌دانم برای هوادارانی که ما را تنها نگذاشتند.
 
مکانی خاطرنشان کرد: امیدوارم این پیروزی استارتی باشد برای موفقیت‌های بعدی و صعود به مرحله بعد. لخویا امروز خوب و روان بازی کرد و همیشه هر تیمی که مقابل پرسپولیس ضدفوتبال بازی نکند، مثل امروز به مشکل می‌خورد. باز هم تأکید می‌کنم مهمترین نکته بازی امروز استفاده از فرصت‌ها بود.
 
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگیری بازیکنان اواخر مسابقه تصریح کرد: در آسیا کسی مراعات تیم‌های ایرانی را نمی‌کند، من در آن صحنه به بازیکنان نزدیک بودم و خودم را رساندم تا بازیکنان را از هم جدا کنم تا با محرومیت‌های AFC روبه‌رو نشویم.
 
وی ادامه داد: بازیکنان لخویا می‌خواستند جنگ روانی راه بیندازند، چرا که دیگر بازی را باخته بودند و چیزی برای از دست دادن نداشتند. در پایان باز هم دست تک تک هواداران را می‌بوسم و امیدوارم که همیشه با همین نوع خوشحالی، ورزشگاه را ترک کنند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)