پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که دوباره به ترکیب ثابت این تیم برگشته است در مورد رقابتش با نیلسون گفت: ما هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم و نمی‌‌دانم چرا برخی افراد دنبال اهداف خاصی هستند.

سوشا مکانی در مورد رقابتش با نیلسون در فصل جاری و حرف و حدیث‌هایی که مطرح شده است، اظهار داشت: این اتفاق در تیم‌های بزرگ دنیا رخ می‌دهد و خیلی از تیم‌ها هستند که دو دروازه‌بان‌ همسطح دارند. من و نیلسون هیچ مشکلی از این بابت نداریم و می‌دانیم تنها کسی که نظر می‌‌دهد علی دایی است. او سرمربی تیم است و هر تشخیصی که بدهد برای ما قابل احترام است. من هیچ مشکلی با نیلسون ندارم و به عنوان یک بزرگ‌تر احترام او برایم واجب است. حتی تلاش می‌کنم تا از تجربیات این دروازه‌بان‌ استفاده کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس می‌دانستی که نیلسون در این تیم می‌‌ماند؟»، تأکید کرد: صددرصد می‌‌دانستم که نیلسون می‌ماند. من قبل از اینکه قرارداد ببنددم با دایی صحبت کردم و بحث این بود که چون پرسپولیس امسال در سه جام درگیر است نیاز به دو دروازه‌بان‌ خوب دارد. دایی نه به من قول داد که فیکس شوم، نه به نیلسون و این موضوع در بازی‌های گذشته هم ثابت شد. شما دیدید که من چهار هفته بازی نکردم ولی مشکلی نداشتم و هیچ حرفی نزدم.

مکانی در مورد این موضوع که خیلی‌ها عقیده دارند نباید دو دروازه‌بان‌ طراز اول در یک تیم حضور داشته باشند، گفت: من این را قبول ندارم و شما می‌‌بینید که در خیلی از تیم‌های بزرگ اروپا چنین شرایطی دیده می‌شود. مگر در حال حاضر پیتر چک و کورتوا به صورت همزمان در چلسی حضور ندارند؟ مگر سال گذشته کاسیاس و لوپز به صورت همزمان در رئال مادرید نبودند؟ در همین بارسلونا امسال سه گلر همسطح حضور دارند یا در رئال مادرید که کاسیاس و ناواس به عنوان دو دروازه‌بان‌ همسطح با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در واکنش به اینکه برخی این تیم را مدعی قهرمانی نمی‌‌دانند، خاطر نشان کرد: هر کس در هر جایگاهی می‌‌تواند صاحب نظر باشد و ما به نظر دیگران احترام می‌گذاریم. شاید پرسپولیس از لحاظ اسمی نسبت به دیگر تیم‌های مدعی در سطح بالایی نباشد ولی ما بازیکنان کارآمدی داریم. الان اسم‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند و مطمئن باشید با همین بازیکنان روزهای درخشانی در انتظار تیم ما خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)