پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی دوست داشتم از همین ابتدای لیگ برای تیمم بازی کنم اما چه کنم که بی جهت محروم شدم.

سوشا مکانی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در ۳ بازی ابتدایی لیگ برتر همراهی کند گفت: هنوز هم نمی دانم چرا محروم شدم. البته حنیف دوست خوب من است اما همه دیدند که او به سمت من حمله ور شد و من فقط از خودم دفاع کنم. باور کنید نمی دانم چرا محروم شده ام.

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم از همین ابتدای لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کنم چون پر از انگیزه هستم اما چه کنم که من خیلی بی جهت محروم شده ام. البته انتظار داشتم مرا مورد بخشش قرار دهند که این طور نشد. من در دربی کاری نکردم و نمی دانم چرا محروم شدم و باید ۳ هفته بیرون بنشینم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: با این همه می دانم دو دروازه بان دیگر پرسپولیس می توانند از دروازه تیم محافظت کنند. البته نگرانی از این بابت ندارم.

مکانی درباره اینکه نگران این نیست که با ۳ هفته محرومیت جایگاهش را از دست بدهد اظهار داشت: مهم سربلندی پرسپولیس است اما هر کسی که آماده باشد درون زمین می رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)