پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر 20 الی 30 میلیون تومان زمین غدیر اهواز را به فدراسیون موتورسواری دادند.

سوشا مکانی ابتدا در خصوص بحث درگیری‌اش با یک هوادار در فرودگاه اهواز اظهار داشت: من با هیچ کس درگیری نداشتم و دوست دارم اگر درباره من مطلبی می‌نویسند شفاف باشد نه اینکه بخواهند مرا با این حرف‌ها دچار حاشیه کنند.

وی افزود: من وقتی برای گرم کردن به داخل زمین غدیر رفتم می‌دانستم که هواداران فولاد مرا تشویق می‌کنند به همین دلیل زیر پیراهن پرسپولیس پیراهن فولاد را پوشیدم چون به دور از معرفت بود تا خاطرات خوبم با فولاد را که خیلی از آن نگذشته به فراموشی سپرده شود.

مکانی ادامه داد: آیا به نظر شما این کار من بد بود؟ آیا شما قبول ندارید که من باید یک طوری از هواداران فولاد که در خانه خود من را تشویق کردند قدردانی کنم؟ بالاخره من روزهای بسیار خوبی را به همراه خاطرات شیرین با فولادی‌ها در اهواز داشتم و فقط به خاطر اینکه نگویند بی‌معرفتم این کار را کردم.

وی خاطرنشان کرد: اعلام کردند در فرودگاه با هواداری درگیر شدم اولا باید این را بگویم هیچ کس جرات ندارد بهمن فحش بدهد و من هم همینطور بایستم و او را نگاه کنم. یک بنده خدا که به نظرم مشکل مغزی داشت و بسیار شرایط نامطلوبی داشت هوادار پرسپولیس بود اما پیراهن فولاد خوزستان را پوشیده بود حداقل سن این فرد 200 سال بود. به یکباره به سمت من آمد و گفت چرا به سمت هواداران فولاد رفتی و یا آنها تو را تشویق کردند و پیراهن این تیم را پوشیدی که من هم به ایشان گفتم ربطی به شما ندارد و به خاطر دلم این کار را کردم.

دروازه‌بان قرمزپوشان تاکید کرد: بالاخره این یک تصمیم شخصی بود که در هنگام گرم کردن و در شرایطی که می‌دانستم در ترکیب نیستم این کار را انجام دهم. من فصل گذشته خاطرات زیادی با فولاد دارم که به نظرم این خاطرات اینقدر زود از قلب من خارج نمی‌شود. هوادارانی که من را تشویق کردند از من انتظار داشتند و من هم می‌خواستم به احساسات آنها جواب مثبت دهم. خدای ناکرده به دنبال مسئله دیگری نبودم البته هواداران پرسپولیس هم به من لطف داشتند که من از این عزیزان هم تشکر می‌کنم.

مکانی در مورد دلایل نیمکت‌نشینی‌اش گفت: من صد در صد به تصمیم دایی احترام می‌گذارم و کار خودم را برای آمادگی بیشتر انجام می‌دهم. سرمربی صلاح دانسته که من در ترکیب تیم نباشم اما همه باید این را بدانند، هر موقع دایی صلاح بداند برای پرسپولیس بازی می‌کنم و هروقت صلاح نداند مثل بازی با فولاد روی نیمکت می‌نشینم. حتی این را هم می‌گویم تا روزی که دایی صلاح بداند با تمام توانم تلاش می‌کنم و در پرسپولیس می‌مانم اما اگر ایشان صلاح نداند من هم حرفی ندارم.

دروازه‌بان قرمزپوشان در پاسخ به سوالی که آیا پرسپولیس از نظر فنی مقابل فولاد عملکرد خوبی داشت یا خیر گفت: من در مورد مسایل فنی نمی‌توانم نظر بدهم اما کلا خوب نبودیم و حرف زیادی در این باره برای گفتن ندارم. دنبال مقصر نگردید از من نیمکت‌نشین به همراه همه بازیکنان در این باخت مقصر هستیم.

وی درباره کیفیت زمین غدیر اهواز نیز گفت: از کدام زمین حرف می‌زنید زمین ورزشگاه غدیر مخصوص اسب‌سواری بود من زمین فوتبالی ندیدم کسانی که می‌گویند این زمین براثر گرما خراب شده، دروغ محض می‌گویند. این زمین در نیم فصل دوم در فصل گذشته حتی از ورزشگاه آزادی هم بهتر بود وقتی یک زمین گرمازده می‌شود زرد رنگ می‌شود اما زمین ورزشگاه غدیر شخم خورده بود و به نظرم فقط به درد اسب‌سواری با مانع می‌خورد.

وی افزود: نمی‌توانم قضاوت کنم اما این را هم شنیدم به خاطر 20 الی 30 میلیون زمین ورزشگاه غدیر را به فدراسیون موتورسواری اجاره داده بودند دیگر خودتان درباره همه چیز قضاوت کنید.

مکانی درباره داوری بازی نیز یادآور شد: من درباره داوری حرفی ندارم، چون سرپرست پرسپولیس به ما اعلام کرده که درباره داوری حرفی نزنید. هرکس باید جوابگوی عملکرد خودش باشد. به من ربطی ندارد در مورد داوری و کمیته داوران حرف بزنم و این کمیته داوران است که نظرش را درباره داوران اعلام می‌کند من یک بازیکن هستم و هیچ وقت سعی نمی‌کنم خارج از چارچوبم  حرکت کنم. من وظیفه‌ام این است که در تمرین و زمین بازی با تمام وجودم به تیمم خدمت کنم تا بتوانم خواسته‌های کادر فنی و هواداران با برآورده کنم. شما نگاه کنید من نمی‌خواهم بهانه بیاورم امادر زمین غدیر واقعا جای فوتبال بازی کردن بود؟
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)