تازه ادعای جام جهانی هم داشتیم!

مرجع خبری پرسپولیس : ساعت 10 و 30 دقيقه صبح محل كمپ تيم‌هاي ملي. بازيكنان تيم ملي كم كم و به صورت تك تك خود را به زمين چمن كمپ تيم‌هاي ملي مي‌رسانند.
عقربه‌هاي ساعت از 10 و30 دقيقه هم مي‌گذرد اما، تعداد بازيكنان حاضر در تمرين تيم ملي 13 نفر بيشتر نيست. قطبي به همراه دو دستيارش بازيكنان تيم ملي را تمرين مي‌دهد.

مجتبي جباري از راه مي‌رسد. دقايقي را با قطبي به گفت‌وگو مي‌پردازد، پس از چند دقيقه به سمت پاركينگ كمپ تيم‌هاي ملي مي‌رود و با سوار شدن بر لكسوسش محل كمپ تيم‌هاي ملي را ترك مي‌كند.

دقايقي بعد ميثاق معمارزاده از راه مي‌رسد. او هم با لباس شخصي است. در جمعي دوستانه مي‌گويد خبر نداشته كه تمرين تيم ملي امروز صبح برگزار مي‌شود و هنگامي كه در مطب پزشك بوده، متوجه مي‌شود كه تيم ملي امروز صبح تمرين دارد. او وقتي كه با تعداد محدودي از خبرنگاران گفت‌وگو مي‌كرد، با سوال يكي از خبرنگاران مواجه شد. سوال اين بود: «چه طور شد كه دير در تمرين تيم ملي حاضر شديد؟» كه معمارزاده گفت: «در جريان نبودم كه امروز تيم ملي تمرين دارد. در مطب دكتر بودم كه از اين قضيه اطلاع پيدا كردم. آن هم از طريق اخبار.»

او با خنده مي‌گويد، خوشبختانه به موقع فهميدم. دقايقي بعد فرزاد آشوبي با پرايد طلايي رنگش به كمپ تيم‌هاي ملي مي‌رسد.

پس از دقايقي با پيراهن تيم ملي خود را به زمين چمن مي‌رساند اما، تمرين نمي‌كند و كنار دست معمارزاده مي‌نشيند. آشوبي هم همان حرف را تكرار مي‌كند. او مي‌گويد؛ اطلاع نداشتم كه تيم ملي چه ساعتي تمرين دارد. او در ادامه مي‌گويد: متاسفانه كمي دير رسيدم! خبرنگاران از او مي‌پرسند كمي دير رسيده‌اي؟ كه او با خنده مي‌گويد؛ كمي بيشتر از كمي دير رسيده‌ام.

ساعت 11 و 40 دقيقه را نشان مي‌دهد. محمد نصرتي و آرش برهاني هم از راه مي‌رسند. اين دو ترجيح مي‌دهند كه با لباس شخصي 15 دقيقه‌ي پاياني تمرين تيم ملي را تمرين كنند. تمرين تمام مي‌شود. قطبي با خنده به برهاني مي‌گويد؛ كجا بودي؟ چرا نيامدي؟ برهاني هم تنها با خنده‌اي پاسخ سرمربي تيم ملي را مي‌دهد.

برهاني به خبرنگاران مي‌گويد؛ مي‌دانسته كه تيم ملي تمرين دارد. اما، جالب‌تر از همه پاسخ نصرتي به سوال خبرنگاران است: فكر نمي‌كردم تيم ملي صبح تمرين داشته باشد. ديشب به منصور پورحيدري (!) زنگ زدم. موبايل او در دسترس نبود. بازي ما هم در شهرستان برگزار مي‌شد و به همين خاطر طول كشيد و نتوانستم به تمرين تيم ملي بيايم.

خبرنگاران كه از تماس نصرتي با پورحيدري متعجب شده بودند، به او گفتند كه پورحيدري ديگر سرپرست تيم ملي نيست. او هم گفت؛ البته فدراسيون به باشگاهمان اعلام كرده بود كه من به تيم ملي دعوت شدم اما، چون تيم‌مان باخت و بازي‌مان در شهرستان بود، به من دير اطلاع دادند كه تيم ملي امروز صبح تمرين دارد. هميشه وضعيت همين طور بوده است و البته حالا كمي وضع بهتر شده است.

تمرين كه تمام شد، خبرنگاران از قطبي درباره‌ي اين بي‌نظمي پرسيدند و قطبي هم با همان لهجه‌ي خاصش گفت؛ در كادر فني خيلي با هم درمورد مسايل مختلف صحبت مي‌كنيم و مي‌خواهيم همه چيزمان حرفه‌اي باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)