مرجع خبری پرسپولیس : دستيار علي دايي با وجود پيروزي در ديدار رفت فينال جام حذفي ديدار سختي را براي سرخپوشان در انزلي پيش بيني مي کند.

  

ژلکو مياچ پس از پيروزي 4 بر 2 مقابل ملوان در ديدار رفت فينال جام حذفي گفت: بازي بسيار سخت و دشواري بود. همين که ملوان در اين بازي توانست دو بار دروازه ي ما را باز کند نشان مي دهد که چه تيم باکيفيتي بوده و تا چه اندازه در بازي به ما فشار آورده است.

 

مياچ ادامه داد: بعداز اين که بازي را خوب شروع نکرديم توانستيم به فرم دلخواهمان دست پيدا کنيم و آن سبک بازي را که مدنظرمان بود به نمايش بگذاريم.

 

دستيار دايي درباره‌ي عملکرد داور هم عنوان کرد: داور دو پنالتي به سود ما گرفت اما ازچند پنالتي هم چشم پوشي کرد. صحنه ها به قدري واضح بودند که همه ديدند چه اتفاقي افتاد. فکر مي کنم مي توانستيم در اين صورت ملوان را با گل هاي بيشتري شکست دهيم.

 

مياچ درباره ديدار برگشت در انزلي هم اظهار کرد: کار بسيارسختي پيش رو داريم. سخت تر از اين بازي که در آزادي انجام داديم را در انزلي پيش رو خواهيم داشت. چرا که ملوان نتيجه را از دست داده و درزمين خودش با تمام توان بازي خواهد کرد.

 

وي در پايان درباره ي شانس قهرماني پرسپوليس هم خاطرنشان کرد: نمي توانم بگويم نصف راه را رفته ايم. چرا که در بازي برگشت هر اتفاقي ممکن است رخ دهد. فقط مي توانم بگويم که وضعيت بهتري نسبت به حريف داريم چراکه در زمين خودمان 4 گل زده ايم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)