سرمربی پدیده شاندیز می‌گوید هر تیمی که در بازی فردای تیمش برابر پرسپولیس بیشتر تلاش کند، از میدان رنده بیرون می‌آید.

به گزارش ایسنا ،  اکبر میثاقیان درنشست خبری پیش از دیدارتیمش برابر پرسپولیس گفت: ابتدا از اینکه شما خبرنگاران را می‌بینم خوشحالم در لیگی که ما حضور داریم جذابیت‌های لیگ برتر وجود ندارد، اما درباره بازی باید بگویم پرسپولیس از بهترین تیم‌های پرسپولیس است. آنها بسیار خوب بسته شده‌اند و در لیگ هم به دنبال قهرمانی هستند. این در حالی است که ما تنها 20 روز است که تیم‌مان را بسته‌ایم و با مدیریت پهلوان که فردی موفق در مسائل اقتصادی است، می‌خواهیم برای مشهد یک تیم لیگ‌برتری بسازیم. تا الان هم تیم بدی نبوده‌ایم و در رده ششم تا هفتم جدول قرار داریم. مطمئنم خدا هم به ما کمک می‌کند تا مشهد یک تیم لیگ‌برتری داشته باشد. ما به امام رضا (ع) متوسل شده‌ایم و برای مردم مشهد یک تیم لیگ برتری ایجاد کنیم.

او در ادامه افزود: در جام حذفی باید محکم کار کنیم و دیدار برابر پرسپولیس از جذابیت‌های زیادی برخوردار است. من مطمئنم بازی فردا بسیار خوب از کار در می‌آید با توجه به اینکه در لیگ برتر نیستم از دیدار برابر پرسپولیس هم برای خودم از جذابیت خاصی برخوردار است.

سرمربی پدیده شاندیز در ادامه با اشاره به دیدار پیش‌روی تیمش در رقابت‌های لیگ یک تصریح کرد: ما یک بازی بسیار سخت در لیگ یک هم داریم. توجه داشته باشید که هدف اصلی ما حضور در لیگ برتر است. ما باید برابر الوند به میدان برویم که صدرنشین گروه‌مان است. در دیدار برابر پرسپولیس همه بازیکنان ما دوست دارند بازی کنند و مطمئنم هر تیمی که بیشتر بدود و بجنگد از میدان پیروز خارج می‌شود. تیم ما، تیم جوانی است و شاید 10 موقعیت هم گیرش بیاید و گل نکند اما چیزی که مهم است، این است که ما از انگیزه بسیار بالایی برخورداریم.

او در پاسخ به این سوال که البته تیمش چندان هم از لحاظ بازیکنی جوان و گمنام نیست و در این تیم بازیکنانی مثل بادامکی و طهماسبی حاضر هستند، اظهار کرد: ما 25 بازیکن داریم و اصلا نمی‌دانیم چه کسی را بازی دهیم و یا چه کسی را روی نیمکت بگذاریم.

میثاقیان در پاسخ به این سوال که آیا برای این دیدار مصدومی دارد یا خیر، بیان کرد: برای بازی با پرسپولیس هرکس مصدوم هم باشد زود هم خوب است و خودش یک جذابیت است.

سرمربی پدیده شاندیز در پاسخ به این سوال که بالاخره امیدوار است فردا تیمش برابر پرسپولیس پیروز از میدان خارج شود و اینکه نبودن دایی در این مسابقه را چقدر موثر می‌داند، افزود: واقعیت این است که ما می‌خواهیم ببریم. برای پرسپولیس احترام قائلیم و به طور قطع نبودن آقای دایی هم در این دیدار موثر است. هر مربی که بالای سر تیمش نباشد نبودش قطعا تاثیرات لازمه را بر روی تیمش می‌گذارد. با این حال اعتقاد دارم هر تیمی که بیشتر تقلا کند برنده می‌شود.

میثاقیان در پایان به این سوال که چرا درگیری میان تماشاگران در فوتبال مدتی است بالا گرفته است، گفت: من کمتر به چنین چیزی فکر کرده‌ام و بیشتر به فکر تیم خودم هستم. پدیده شاندیز هم فعلا تماشاگر زیادی ندارد اما روی حرفی که شما زدید بحث شود چراکه همه دوست داریم از فوتبال لذت ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)