پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط ۲ موقعیت به مس کرمان دادیم که آنها هم توسط نیلسون به خوبی دفع شد.

میثم حسینی در مورد برد 6 بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز شیرین و بیرون از خانه را به دست بیاوریم. تا این هفته نتوانسته بودیم در خارج از خانه موفق شویم اما با یک برد پرگل به تمام ناکامی‌های خارج از خانه خود خاتمه دادیم و امتیازهای از دست رفته را جبران کردیم.

وی ادامه داد: در نیم‌فصل اول هم برای کسب 3 امتیاز در بازی‌های خارج از خانه به میدان می‌رفتیم اما این اتفاق رخ نمی‌داد حالا این نتیجه باعث شد نتایج قبل را هم فراموش کنیم. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم با 6 گل مس را شکست دهیم اما خوشبختانه همه توپ‌های ما به گل تبدیل شد و این نتیجه به دست آمد هرچند کمی شانس هم در آن دخیل بود. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند صدرنشینی در لیگ را ادامه دهد، گفت: رسیدن به صدرجدول بسیار مشکل است اما حفظ آن مشکل‌تر، با این حال خوشبختانه تیم ما آنقدر بازیکن باتجربه دارد که بدانند اهمیت صدرنشینی چقدر است و با تمام وجود تلاش کنند صدرنشینی حفظ شود.

حسینی در خصوص اتفاقاتی که بعد از گل سوم پرسپولیس رخ داد و منجر به اخراج پرویز مظلومی شد تاکید کرد: روز گذشته در مجموع فقط 2 موقعیت به مس کرمان دادیم که آنها هم توسط نیلسون به خوبی دفع شد. وقتی یک تیم در زمین خودش فقط 2 موقعیت روی دروازه حریف ایجاد می‌کند و نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد ممکن است این کارها را انجام دهد. ما قبل از وقفه بازی 3 گل از حریف پیش بودیم و بعد از آن هم 3 گل دیگر به ثمر رساندیم.

وی افزود: در ورزش والیبال وقتی یک تیم از حریفش پیش می‌افتد مربی که تیمش عقب است تایم‌اوت می‌گیرد تا هم جلوی تیم رقیب را بگیرد و هم به تیم خودش روحیه بدهد. فکر می‌کنم مسی‌ها هم می‌خواستند همین کار را کنند اما ما خوشبختانه هیچ وقت از هدفمان دور نشدیم.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه 2 بر صفر در فوتبال نتیجه سختی است، تصریح کرد: اگر زمانی که بازی 2 بر صفر بود مس به گل می‌رسید کارمان دشوار می‌شد اما خوشبختانه گل‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم را هم به ثمر رساندیم و با کمک خدا یک پیروزی پرگل را به ثبت رساندیم.

حسینی در مورد خطایی که ادینیو روی او انجام داد گفت: در یک صحنه توپ پله شد و من زودتر به آن رسیدم اما بازیکن حریف با استوک روی مچ پای من آمد. فکر می‌کنم حداقل جریمه این حرکت یک کارت زرد بود اما داور آن را به بازیکن حریف نشان نداد شاید چون 4،5 گل از مس جلو بودیم داور این کار را کرد ولی به نظرم ربطی نداشت. اگر این صحنه و این خطا کارت قرمز نداشت حداقل می‌توانست یک کارت زرد داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)