پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا باید بازیکنی که اینقدر مصدوم می‌شود یا بازیکنی که یک فصل غایب بوده در تیم ملی باشد؟

میثم حسینی در مورد صدرنشینی پرسپولیس در لیگ، بازی این تیم با ملوان، علت عدم حضورش در تیم ملی، مشکلات مالی پرسپولیس و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

از صدرنشینی پرسپولیس شروع کنیم، اوضاع و احوال خوب است؟
چرا نباشد؟ این بالا برف می‌آید و فقط باید حواسمان باشد از صدر جدول لیز نخوریم!

امسال وضعیت صدر جدل عجیب است و با یک امتیاز جایگاه تیم‌ها عوض می‌شود.
بله، لیگ فشرده است و تمام بازی‌ها 6 امتیازی. هرتیمی که بخواهد امتیاز از دست بدهد مانند تراکتورسازی عقب می‌افتد و چند پله در جدول سقوط می‌کند.

 با این شرایط باید مقابل ملوان قرار بگیرید و البته استقلال هم به یک قدمی پرسپولیس رسیده است.
شرایط خیلی دشواری است، ملوان 5،6 هفته‌ای است که خوب نتیجه گرفته و در نیم فصل دوم یک تیم متفاوت شده است. استقلال هم چراغ خاموش و موتور روشن به ما رسیده و باید حواسمان به این تیم هم باشد.

چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند؟
مطمئن هستم در یکی دو هفته آینده و قبل از دربی تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست می‌دهند، به خاطر همین نباید امتیازی از دست بدهیم. تیم‌هایی می‌توانند مدعی باقی بمانند که در هفته‌های سرنوشت ساز تمام امتیاز‌ها را کسب کنند. پرسپولیس باید ملوان را شکست دهد تا نشان دهیم که امسال شایسته‌ترین تیم برای کسب قهرمانی هستیم.

می‌گویند باد هم از خط دفاعی پرسپولیس عبور نمی‌کند، درست است؟
اگر در حال حاضر شرایط دفاعی خوبی داریم به خاطر این است که همه در کار دفاعی شرکت می‌کنند. در همین بازی با سایپا زمانی که گل برتری را به ثمر رساندیم همه با جان و دل و چنگ و دندان دفاع می‌کردند تا گلمان را حفظ کنیم، به خاطر این است که آمار خوبی در خط دفاعی داریم.

بعد از قرعه‌کشی جام جهانی همه از تقابل احتمالی هاشم بیک‌زاده با لیونل مسی صحبت می‌کنند، چرا حرفی از میثم حسینی نیست؟
من هیچ ادعایی ندارم و یا نمی‌گویم که باید حتماً در تیم ملی باشم اما 3 روز قبل از بازی با سایپا شنیدم که هاشم بیک‌زاده مصدوم شده و 3 هفته‌ باید بیرون باشد. هاشم دوست خوب من است اما چرا باید بازیکنی که اینقدر مصدوم می‌شود یا بازیکنی که یک فصل غایب بوده در تیم ملی باشد؟ در مورد خودم صحبت نمی‌کنم، چرا از حبیب گردانی و یا مهرداد جماعتی حرفی زده نمی‌شود؟ شاید کی‌روش به بازی من علاقه ندارد ولی باید ببینند که خط دفاعی پرسپولیس در این فصل نوسان کمی داشته و همین روند را هم ادامه داده است.

این اتفاقات انگیزه تو را کم نمی‌کند؟
با تمام وجود فقط به فکر موفقیت پرسپولیس هستم، چون هم هواداران خوشحال می‌شوند و هم با موفقیت پرسپولیس می‌توانم به تیم ملی فکر کنم. تمام تلاش ما این است که پرسپولیس هر 2 جام را کسب کند تا بعد از چند سال ناکامی به جایگاهش دست پیدا کند.

 و جام جهانی…
خیلی دوست دارم در جام جهانی بازی کنم اما وقتی می‌بینم اتفاقی نمی‌افتد چه بگویم؟ شاید به نظر کی‌روش کم و کسری دارم و یا مد نظر او نیستم که به تیم ملی دعوت نمی‌شوم. من هم مثل بقیه بازیکنان در سال جام جهانی شب و روز تلاش می‌کنم.

با توجه به صدرنشینی پرسپولیس چرا در این مدت حرف از تغییرات مدیریتی است؟
نمی‌دانم داستان چیست و فقط شایعات و اخبار را می‌شنوم. ابتدای فصل گفتند رویانیان می‌خواهد برود و بعد هم ماندگار شد؛ حالا هم که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. بعد هم که دایی را محروم می‌کنند و آن داستان‌ها به وجود می‌آید.

 اوضاع مالی چطور است؟
مشکلات مالی که امسال فراوان بوده، این هم از شانس ماست که صدر جدول هستیم و مشکل مالی داریم، ولی تیم فصل گذشته دوازدهم بوده و پاداش می‌گرفته. ما از جان و دل برای پرسپولیس مایه می‌گذاریم، همین!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)