مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز از صدور ITC میلاد میداوودی تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت این بازیکن آبی پوشان اهوازی را در دیدار برابر پرسپولیس همراهی خواهد کرد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از مهر، عبدالحمید رمضانی در مورد آخرین وضعیت صدور ITC میلاد میداوودی از سوی باشگاه الاهلی امارات گفت: پس از توافقی که پنجشنبه شب بین علی شفیع زاده و رئیس باشگاه الاهلی به عمل آمد، قرار است طی روزهای آینده مجوز بازی این بازیکن برای حضور در لیگ ایران به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: براین اساس مشکل میداوودی برطرف شده و این بازیکن به احتمال 99 درصد می تواند در دیدار هفته جاری تیم ما برابر پرسپولیس به میدان برود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز همچنین اظهار داشت: عصر امروز (یکشنبه) 20 درصد از مبلغ قرارداد بیش از 15 بازیکن تیم پرداخت شد تا باشگاه به تعهدات مالی خود قبل از دیدار با پرسپولیس عمل کرده باشد. تعدادی از بازیکنان استقلال اهواز پیش از بازی با ابومسلم مشهد مبلغ پیش قسط نخست قرارداد خود را دریافت کردند و به سایر بازیکنان نیز طی روزهای آینده این مبلغ پرداخت می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)