مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی مس کرمان گفت: پیروزی برابر پرسپولیس خیلی ارزشمند است و قیمت ندارد.

میرسلاو بلاژویچ پس از پیروزی یک بر صفر برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از نتیجه بسیار خوشحالم. ما مستحق این برد بودیم و پیروز شدیم.

اگر حریف در نیمه دوم بر ما مسلط بود به دلیل این بود که من به تیمم گفته بودم به همین شیوه کار کند و می‌خواستیم از ضد حملات استفاده کنیم که در این زمینه انتظارات ما برآورده نشد. با این حال پیروزی ارزشمندی به دست آوردیم. به دلیل نوع بازی بازیکنانم مستحق این برد بودیم و به بازیکنان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: از هواداران و مردم خوب کرمان تشکر می‌کنم که ما را جانانه تشویق کردند. از نوع بازی تیم راضی هستم. هر گاه که اشتباه کنم، به اشتباهم اعتراف می‌کنم اما نوع بازی برای من محترم‌تر از نتیجه است. هر چند در شرایطی هستم که حق از دست دادن امتیاز را نداریم. ما می‌خواهیم از انتهای جدول جدا شویم و به وسط جدول برویم اما باید بگویم امروز تیمی که می‌توانست بیش از یک گل به حریف بزند ما بودیم.

بلاژویچ در مورد میزان پاداش شکست پرسپولیس گفت: این پیروزی خیلی با ارزش است و قیمت ندارد. به هر حال رئیس باشگاه من را در شرایط سختی قرار داد و گفت که میزان پاداش بازیکنان را تعیین کنم اما من مانند بازیکنان قیمت‌ها را بالا نمی‌برم چرا که می‌خواهم با مدیران باشگاه تعامل داشته باشم. شما خبرنگارید و قیمت‌ها را می‌دانید به همین دلیل برای این برد به هر بازیکن 2 میلیون تومان پاداش می‌دهیم که فکر می‌کنم پاداش منطقی و کافی است و اگر هم کم است حاضرم اضافه آن را از جیب خودم پرداخت کنم. ما مستحق این برد بودیم زیرا با جنگندگی و نظم و انضباط تیمی بازی کردیم.

وی در مورد نحوه قضاوت داور گفت: در مورد قضاوت داور حرفی نمی‌زنم اما داوری بد نبود و همه چیز روشن بود. قطعا تیمی که برنده می‌شود از داور راضی است زیرا پیروزی مشکلات را می‌پوشاند.

بلاژویچ در مورد بازی کردن قاسم دهنوی که گفته می‌شود محروم بود، گفت: اگر محروم بود او را بازی نمی‌دادم. ما از فدراسیون نامه‌ رسمی گرفتیم و دهنوی محروم نبود. محرومیت دهنوی بیشتر در سایت‌های اینترنتی بود. ما بر روی این مسئله دقت نظر داریم.

سرمربی مس در مورد اینکه چه زمانی به شرایط ایده آل می‌رسید گفت: ما قطعا بازی بعدی را خواهیم برد و تلاش می‌کنیم به اهدافی که تعیین کرده‌ایم برسیم و این مسئله ربطی به برد امروز ندارد هر چند پیروزی خیلی ارزشمندی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)