پرسپولیس نیوز : در دیدار مشترک مسئولان یگان ویژه و سرپرست سازمان لیگ میزبانی راه آهن و نفت مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی قطعی شد.

نشست مشترک مسئولان یگان ویژه نیروی انتظامی و سرپرست سازمان لیگ برتر، با حضور سرهنگ پاسدار جان نثاری جانشین فرماندهی یگان‌های ویژه نیروی انتظامی کشور و سرهنگ عرب سرخی فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، سرهنگ پیر حیاتی معاون عملیاتی یگان ویژه و سروان علی نیکزاد نماینده خدمات و منابع یگان ویژه تهران بزرگ در دفتر رئیس سازمان لیگ برگزار شد.

سرهنگ پاسدار جان نثاری جانشین فرماندهی یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در مورد این نشست به سایت سازمان لیگ گفت: هدف کلی ما از جلسه این بود که ورزش فوتبال به بهترین شکل و شرایط برگزار شود و بتواند آرامش مناسبی برای تماشاگران فراهم آورد.

وی ادامه داد: بر اساس ابلاغیه AFC در هر باشگاه یک نفر به عنوان افسر امنیتی تعیین و افسر رابط بین باشگاه و یگان ویژه قرار می گیرد و همچنین در این نشست مقرر شد در آینده نزدیک، افسران امنیتی در باشگاه‌ها سازماندهی شوند و این امر با به کار گیری نیروی انسانی آموزش دیده مقدور خواهد شد.

جان نثاری خاطرنشان کرد: یگان ویژه در فکر برنامه ریزی برای پلیس ورزشگاه و مدیریت میدانی است که در این جلسه مصوب شد. همچنین در این نشست مقرر شد که خود باشگاه‌ها در طرح سه ساله امنیت ورزشگاه‌ها را تعیین کنند.همچنین به زودی جلسه‌ای با مدیران  باشگاهی و مسئولین فوتبال،  در مورد امنیت فوتبال در ورزشگاه با هماهنگی یگان ویژه جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

مهدی تاج، سرپرست سازمان لیگ در پاسخ به این پیشنهاد گفت: من با این پیشنهاد موافقم و سازمان لیگ آمادگی دارد هر اقدامی که لازم است انجام دهد. ما با یگان ویژه نیروی انتظامی برای انجام هر چه بهتر این کار همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

سرپرست سازمان لیگ همچنین در حاشیه این نشست عنوان کرد : تیم‌های راه آهن و نفت تهران در مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند در ورزشگاه تختی به میدان بروند تا  این باشگاه‌ها بتوانند از ابزار میزبانی که برای آنها درآمدزا است استفاده کنند و خوشبختانه این امر مصوبه شورای تامین را هم در پی دارد.

تاج در پایان گفت : استفاده از دو ورزشگاه سطح A  تهران باعث می‌شود فشار بازی‌ها از ورزشگاه آزادی برداشته شده و همچنین این موضوع امتیازات زیادی برای ما به همراه خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)