پرسپولیس نیوز : بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت: شک ندارم امیر قلعه نویی فوتبالی شرافتمندانه را مقابل استقلال به نمایش خواهد گذاشت و امیدوارم همه بازیکنان لیگ برتری طوری بازی کنند که شرمنده وجدان خود نشوند.

مهرداد میناوند، درباره بازی استقلال و تراکتورسازی گفت:من تردیدی ندارم که امیر قلعه نویی فوتبالی کاملا شرافتمندانه را به نمایش می گذارد. او همواره اینگونه بوده و من بر این باورم که خودش و تیمش با  تمام وجود در بازی فردا به میدان خواهند رفت. البته این بازی شرایطی را برای این مربی به وجود آورده که او در بد مخمصه ای قرار گیرد از سوی بردن استقلال موجب می شود که طرفداران استقلال از او شاکی شوند و باختن هم موجب ناراحتی پرسپولیسی ها و تراکتوری ها می شود و شانس کسب سهمیه آسیا را از بین می برد ولی من مطمئنم قلعه نویی کاری با  این حرف و حدیث ها ندارد و به دنبال فوتبال جوانمردانه خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره برخی حرف و حدیث ها درباره کم کاری برخی بازیکنان لیگ برتری و یا محرومیت ها و مصدومیت های شائبه دار اظهار داشت: 99 درصد مربیان و بازیکنان به دنبال فوتبال سالم هستند اما ممکن است اندک نفراتی در برخی بازی ها با تمام وجود بازی نکنند. آنها باید بدانند که زیر ذره بین هستند و  حتی اگر کسی متوجه نشود طوری عمل کنند که شرمنده وجدانشان نشوند و نزد خدا روسیاه نباشند و نان حلال به خانه ببرند.

وی تصریح کرد: در فوتبال نمی شود گفت که همه چیز پاک است اما نباید به خاطر درصدی از ناپاکی ها که کم است کل فوتبال را ناپاک دانست. این ناپاکی ها در همه جای فوتبال دنیا دیده می شود در لیگ یک هم برخی حرف و  حدیث ها بالا  گرفته امیدوارم نظارت ها خیلی بیشتر از این شود. دفاع چپ سابق پرسپولیس و اشتورم گراتس درباره بازی پرسپولیس و گسترش فولاد گفت بازی خیلی سختی در انتظار پرسپولیس است و امیدوارم تیمی که از قعر جدول به بالا آمد و این همه میزان اشتباه داوری به ضرر آنها رقم خورد و رقیب شان از اشتباهات داوری مرتفع شد در دو بازی آخر با کسب 6 امتیاز راه قهرمانی را هموار کرده و منتظر لغزش دو رقیب خود باشد.

مربی جدید تیم  خانه به خانه بابل درباره حضورش در کادر فنی این تیم بیان داشت: پیش از این در همین تیم و تیم ب پرسپولیس در امر مربیگری فعالیت داشتم و به عنوان بازیکنی که سال های سال در تیم ملی و باشگاه های مطرح و همچنین اروپا بازی کرده تجربیاتی دارم و تشنه فعالیت در مربیگری هستم و امیدوارم بتوانم هرچه زودتر مدرک A آسیا را هم دریافت کنم. من به مربیگری در فوتبال علاقه مندم و به همین دلیل برخی پیشنهادهای غیر از کار مربیگری را نپذیرفتم و یکی دو سال با آقای حسن زاده مالک باشگاه خانه به خانه ارتباط دارم و امیدوارم این تیم در دو بازی بعدی با کسب حداکثر امتیازات لیگ برتری شود و فوتبال مازندران که این همه بازیکن در لیگ برتر به حقش رسیده و در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)