پرسپولیس نیوز :  بازیکن پیشین پرسپولیس تاکید کرد که این تیم با پیروزی مقابل صبا، امیدهای خود را برای قهرمانی زنده نگه‌ داشت و دربی پیش روی سرخابی‌ها تعیین کننده خواهد بود.

مهرداد میناوند  با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل صبا در قم اظهار داشت: به اصطلاح فوتبالی‌ها این سه امتیاز از نان شب هم برای پرسپولیس واجب‌تر بود. پرسپولیس امتیازهای حساسی را مقابل تراکتورسازی، ذوب‌آهن، سپاهان و … از دست داد. پیروزی مقابل صبا یک عیدی خوب به هواداران پرسپولیس بود، آن هم درحالی‌که این تیم چند بازیکن را در اختیار نداشت و مهدی طارمی هم در دقایق آخر بازی کرد.

وی افزود: حالا پرسپولیس با روحیه بیشتری به تعطیلات می‌رود و با بازگشت مصدومان شرایط بهتری خواهد شد. فقط امیدوارم پرسپولیس بعد از تعطیلات از شرایط خوب خودش فاصله نگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد شانس قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: چیزی هنوز قابل پیش‌بینی نیست، ولی پرسپولیس شانس خوبی دارد. این تیم با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارد که فکر می‌کنم بازی مستقیم با استقلال بسیار مهم و تعیین‌کننده خواهد بود. همه مدعیان شانس دارند و از حالا نمی‌توان با قاطعیت در این مورد صحبت کرد.

میناوند درمورد اینکه بهترین بازیکن ایران در سال 1394 چه کسی بود، گفت: من قطعا مهدی طارمی را انتخاب می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)