پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت هیئت مدیره این باشگاه از استقلال قوی تر است.

مهرداد میناوند درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و فعالیت اعضای جدید هیأت ‌مدیره می‌گوید: «من احترام خاصی برای اعضای هیأت ‌مدیره استقلال قائل هستم ولی معتقدم اعضای هیأت ‌مدیره باشگاه پرسپولیس از لحاظ فوتبالی و اقتصادی قوی‌تر از هیأت ‌مدیره استقلال هستند. از آقای رحیمی هم شناخت دارم و معتقدم او هم می‌تواند یک مهره تأثیرگذار در باشگاه پرسپولیس باشد.

 

میناوند در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد بها دادن علی دایی به جوان‌ها می‌گوید: «با اینکه دایی خودش خیلی زود از دنیای فوتبال کنار نرفت ولی به کار کردن با جوان‌ها اشتیاق دارد. به عنوان مثال جذب بازیکنانی مثل دغاغله می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد. این در حالی است که ملی‌پوشان پرسپولیس هم بعد از بازی در جام‌جهانی می‌توانند تجربیات زیادی کسب کرده و پرسپولیس را در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسانند.»

 

میناوند در مورد حرف و حدیث‌های چند روز اخیر مبنی بر بازگشت علی کریمی به پرسپولیس هم حرف می‌زند: «کریمی دوست من و فوتبالیست بزرگی است. این بازیکن را از لحاظ اخلاقی و شخصیتی بسیار دوست دارم. با این حال باید بگویم که در چارچوب مسائل فنی همه چیز به سرمربی مربوط است و تمامی کارهای فنی باید به او سپرده شود.

میناوند با انتقاد از برخی پیشکسوتان پرسپولیس ادامه می‌دهد: «متأسفانه بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس وقتی بیرون گود هستند، می‌خواهند به این تیم ضربه بزنند و شاید خیلی‌ها منظور مرا بدانند. الان هم بحث علی کریمی را علم کردند تا او را مقابل دایی و باشگاه قرار دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)