پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس معتقداست که اختلاف‌نظرهای محمد مایلی‌کهن با علی دایی شخصی بوده و اینگونه اختلاف‌نظرها به ضرر تیم پرسپولیس خواهد بود.

مهرداد میناوند در پایان دیدار پرسپولیس برابر صبا که با برتری 3 بر یک پرسپولیس به پایان رسید گفت: امروز پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان نشان دادند که وقتی همدل می‌شوند، می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. در گذشته هم شاهد چنین اتفاقاتی که روی دایی هجمه‌هایی باشد، بودیم. اما او توانست این فشارها را کنار بگذارد.

 

 وی ادامه داد: این پیروزی خط قرمزی به همه افرادی بود که انتقاد می‌کردند. از روی حب و بغض خودشان این کار را انجام می‌دادند تا تیم نتیجه نگیرد. این افراد از خودمان هم هستند و پیشکسوتان پرسپولیس‌ محسوب می شوند. بازیکنان از لحاظ روحی آماده شدند و شک ندارم که آنها به کورس برگشتند.

وی افزود: بازیکنان هم امروز از جان و دل مایه گذاشتند و نشان دادند که برای پرسپولیس بازی می‌کنند و خط قرمزی روی این مسئله که گفته می‌شود «به خاطر پول بازی می‌کنند» کشیدند. عده‌ای از افراد از روی حب و بغض دوست ندارند که پرسپولیس نتیجه بگیرد و حاشیه‌سازی می‌کنند که متاسفانه اغلب این افراد هم از میان پیشکسوتان پرسپولیس هستند. شک ندارم که بعد از این بازی پرسپولیس به حالت روحی خوبی دست خواهد یافت.

میناوند در پاسخ به سئوال خبرنگاری که به اظهارات مایلی‌کهن اشاره کرده بود، گفت: مایلی‌کهن مربی من بود و کوچک او هستم ولی فکر می‌کنم که او پرسپولیس را فدای مسائل شخصی می‌کند.  اگر پرسپولیس را دوست دارید برای موفقیت این تیم تلاش کنید. من نه حقوق‌بگیر این باشگاه هستم و نه سمتی دارم، به عنوان یک طرفدار می‌گویم که باید در کنار تیم باشیم. بازیکنان با غیرت خود توانستند در این بازی به برتری برسند. روحیه از همه چیز مهم‌تر است و این تعطیلات می‌تواند به تیم کمک کند.  من به عنوان یک پیشکسوت که نه، بلکه به عنوان یک هوادار پرسپولیس تصور می‌کنم در این شرایط فقط باید از این تیم حمایت کرد.

او ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس با استفاده از تعطیلی پیش رو بتواند در ادامه راه برای رسیدن به قهرمانی موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)