مرجع خبری پرسپولیس : چپ پای خوش استیل سال های نه چندان دور پرسپولیس می گوید این تیم در فصل نقل و انتقالات برنده نبود.

 

مهرداد میناوند در خصوص برگزاری اردوی پرسپولیس در ترکیه، می گوید: نمی دانم چه اصراری وجود دارد تیم های ایرانی حتما در ترکیه اردو برگزار کنند. من در لیگ های اروپایی هم فوتبال بازی کردم ولی چنین مسائلی را ندیدم.

اشتورم گراتس قهرمان لیگ اتریش بود اما چون می دانستند پول کشورشان چقدر ارزش دارد در اتریش اردو می زدند. میلیاردها تومان پول ایران را می برند در ترکیه خرج می کنند در حالی که در کشورمان بهترین شهرها را برای برپایی اردو داریم. کیش ، قشم ، اردبیل و … می توانند هرکدام میزبان یکی از تیم های لیگ برتری باشند.

 

میناوند در خصوص برخورد باشگاه پرسپولیس با پیشکسوتان می گوید: وقتی برخورد باشگاه با مهدوی کیا را دیدم دلم گرفت. متاسفانه آقایان مدعی حمایت از پیشکسوت هستند اما طور دیگری رفتار می کنند. همه جا تصور می کنند ما بهترین رفقا هستیم اما پشت پرده به خون هم تشنه هستند.

 

میناوند ادامه داد: به هر حال نه من ، نه دایی و نه استیلی حقی در باشگاه پرسپولیس نداریم و باید تحت هر شرایطی از این تیم حمایت کنیم و به دنبال موفقیت پرسپولیس باشیم.

 

میناوند در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات می گوید: 4 بازیکنی که تا امروز جذب شدند نفرات موثری هستند اما باید دید بقیه سهمیه ها چطور پر خواهد شد. نمی توان از حالا اظهار نظر کرد اما به نظر می رسد پرسپولیس در نقل و انتقالات امسال برنده نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)