خبرگزاری پرسپولیس : علی کریمی در شبی رویایی مهمان خانه مانوئل ژوزه شد تا پیرمرد پرتغالی توانایی آشپزی اش را به رخ کاپیتان شاکی تیم بکشد.

مانوئل ژوزه اخیراً کریمی را برای شام به منزلش دعوت کرده و یک غذای پرتغالی برای جادوگر آماده کرده است.

 

 بعد از اینکه رابطه تیره و تار علی کریمی و مانوئل ژوزه با آشتی این دو در هفته قبل به پایان رسید، اکنون به نظر می رسد که روابط شاگرد و مربی صمیمی تر هم می شود. علی کریمی اخیراً در منزل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مهمان بوده است.

 

«محمد رویانیان» با اعلام این خبر اظهار داشت که تمام اختلافات بین کریمی و ژوزه برطرف شده به طوری که سرمربی پرسپولیس در منزل خود میزبان کریمی نیز بوده است. به گفته رویانیان ژوزه در این مهمانی برای علی کریمی شامی پرتغالی تدارک دید که رضایت بازیکن را از دست‌پخت مربی در پی داشت.

 

رویانیان در حاشیه مراسم عقد قرارداد رسمی با رضا حقیقی بازیکن جدید سرخ ها به داود عابدی و دوربین شبکه خبر گفت:« دو شب قبل ، علی کریمی به خانه مانوئل ژوزه رفته و سرمربی تیم از علی با غذای ویژه پرتغالی که خودش تهیه کرده ، پذیرایی کرده است. این طور هم که شنیدم انگار دست پختش خیلی خوب بوده و علی کریمی هم حسابی از این غذا خوشش آمده. امیدوارم که این اتفاق شروعی باشد برای تحکیم روابط این دو .»

وی درباره احتمال انتخاب علی کریمی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا هم گفت:« او بازیکن بزرگی است و شایسته کسب این عنوان. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

کریمی و مانوئل بعد از 60 روز قهر ، هفته قبل با وساطت مدیران باشگاه در مجموعه درفشی فر با هم آشتی کردند تا کریمی به تمرینات پرسپولیس برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)