پرسپولیس نیوز : مربی دروازه بانهای پرسپولیس گفت : سوشا مکانی در بهترین شرایط فنی ، بدنی و روحی قرار دارد . با امیدبه خدا شرمنده هواداران و ایرانیان هم نمی شویم .

نادر باقری در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود برای بازی با بنیادکار شرایط خوب و انگیزه بالایی داریم . یک پیروزی خوب می خواستیم تا شرایط تیم احیا شود . در بازی با لخویا هم هم حریف قدرتمندی داشتیم هم نتیجه خوبی گرفتیم .تأثیر روانی این بازی خیلی زیاد بود و تیم زنده شد الان اعتماد به نفس بچه ها برگشته و روحیه بالاست . بنیادکار را هم دیدیم از نظر فیزیکی خوب هستند ، ما هم کم نمی آوریم ، روز اول نتیجه خوبی گرفتند . البته در ریاض دفاعی بازی می کردند ف اما اینجا مجبور به حمله هستند و می خواهند ببرند و ما سعی می کنیم از این مسأله استفاده کنیم.

وی که با خبرنگارسایت باشگاه در تاشکند گفتگو می کرد ، ادامه داد :من همیشه از گلرها حمایت کردم . سوشا الان در بهترین فرم بدنی ، روحی و انگیزشی خودش قرار گرفته است . در این سه بازی اخیر عالی بود . البته این صفت عالی بودن شامل عناصر دفاعی هم می شود ، چون یک تیم با هم گل می زند و با هم گل می خورد.

مسعود همامی هم دروازه بان باتجربه ای است و در آمکادگی خوبی به سر میبرد خوب هم تمرین می کند ولی بالاخره هر تیم یک دروازه بان درون زمین دارد .

باقری در پایان خاطر نشان کرد :در اینجا باید از هواداران تشکر ویژه ای کنیم اگر آنها حمایت نمی کردند موفق نمی شدیم و تیم نمی توانست باگذر از آن روزهای سخت ، برگردد . حالا هم به امید خدا شرمنده هواداران و ایرانیان نمی شویم و با یک بازی حساب شده ، نشان می دهیم چه توانایی در فوتبال ایران وجود دارد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)