پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که امروز به خاطر مشکلات مالی حاضر به تمرین نشدند، تهدید کردند در صورت تداوم این مشکلات، فردا هم تمرین نمی‌کنند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در ورزشگاه درفشی فر حاضر شدند ولی مشکلات مالی و قول‌هایی که به گفته بازیکنان عملی نشده است، باعث شد تا سرخپوشان در این فصل دومین اعتصاب خود را انجام بدهند و از انجام تمرین خودداری کنند.

علی دایی سرمربی پرسپولیس در تمرین پرسپولیس غایب بود. گفته می‌شود دایی هم در جریان این اعتصاب تمرین بوده و به همین خاطر به ورزشگاه درفشی فر نیامده است.

یکی از بازیکنان پرسپولیس که می‌خواست نامش فاش نشود، با بیان این مطلب گفت: «قرار بود بعد از بازی با سپاهان به بازیکنان پاداش بدهند که از این پاداش خبری نشد. هنوز قول های قبلی هم عملی نشده است. بازیکنان از علی پروین هم ناراحتند و از وی گلایه دارند».

وضعیت پرسپولیس آنجا بغرنج‌تر می‌شود که بازیکنان تصمیم دارند این اعتصاب را تداوم بدهند و به احتمال زیاد فردا هم از تمرین آنها خبری نیست. همان بازیکن پرسپولیس در این خصوص هم گفت: « بازیکنان صحبت کردند که فردا هم همین وضعیت باشد و دیگر تمرین نکنیم. تا وقتی این وضعیت ادامه داشته باشد ما هم تمرین نمی‌کنیم. انگار مسئولان هم دوست ندارند که پرسپولیس امسال قهرمان شود که این کارها را با تیم می‌کنند».

به نظر می‌رسد با رفتن محمد رویانیان و حضور علی پروین مشکلات پرسپولیس چندبرابر شده است. البته بازیکنان یکبار قبل از دربی و زمان مدیریت رویانیان هم اعتصاب کرده بودند و به مشکلات مالی اعتراض داشتند. با این حال با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی، کار سرخپوشان دشوارتر می‌شود چرا که آنها یکی از شانس‌های قهرمانی به حساب می‌آیند و می‌توانند در صورت حل شدن مشکلات به این عنوان برسند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)