بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: هواداران اگر از حضور شجاعی ناراحت هستند به کی‌روش زنگ بزنند و بگویند که چه بازیکنانی را می‌خواهند.

به گزارش فارس، آندرانیک تیموریان پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: عدم هماهنگی بازیکنان باعث شد تا چنین عملکردی داشته باشیم این طبیعی است که در 60 دقیقه ابتدایی کمی هماهنگ نباشیم زیرا بازی‌های تدارکاتی نداشتیم بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم وقتی بازی تدارکاتی ندارند با مشکل روبرو می‌شوند و شاید از ما هم بدتر شوند.

وی ادامه داد: نیاز به تمرینات بیشتری داریم ما مدتی در کنار هم بودیم و به خوبی کار کردیم و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. 5-6 بازیکن تیم ایران در استقلال کنار یکدیگر هستند و این موضوع کمک می‌کند شناخت نسبی به هم داشته باشیم. خدا را شکر توانستیم در این دیدار به برتری دست یابیم.

بازیکن تیم ملی با گلایه از هواداران به علت شعار علیه مسعود شجاعی تصریح کرد: اگر هواداران دوست ندارند شجاعی در میدان بازی کند و یا می‌خواهند بازیکن دیگری به میدان بیاید شماره موبایل کی‌روش را بگیرند و به او زنگ بزنند و بگویند چه بازیکنانی را به میدان بفرستد. اگر از اینکه شجاعی در زمین است، ناراحت هستند به سرمربی تیم ملی بگویند.

تیموریان افزود: شجاعی جزو بهترین بازیکنان ایران است که 7-8 سال در لیگ‌های اروپایی بازی کرده و تاثیرگذار است. فکر نمی‌کنم حقش باشد این گونه برخورد کند. از انسانیت به دور است. همین بازیکنان در آینده خواهند رفت و برای هر بازیکنی شاید این اتفاقات بیافتد. او که تیم را به جام جهانی فرستاده نباید با او اینگونه برخورد کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بازی دوستانه خوبی مقابل تایلند بود، گفت: این یک بازی رسمی بود ما بازی دوستانه نداشتیم و این بازی را انجام دادیم تایلند تیم سختی بود که دو لایه دفاعی داشت و کار را برای ما سخت کرده بود. ما در دور مقدماتی جام جهانی توانستیم با 16 امتیاز با اقتدار صعود کنیم و هم‌اکنون هم به دنبال این موضوع هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)